Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ /

Main Author: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Τσάρτας, Πάρις.
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2000.
Subjects:
LEADER 01680nam a2200241 a 4500
001 527745
005 20171111225953.0
008 040423s2000 gr a b o000 0 gre d
020 |a 9605382024 
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a G155.A1  |b C574 2000 
100 1 4 |a Χρήστου, Ευάγγελος Σ. 
245 1 4 |a Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ /  |c [ακαδημαϊκός υπεύθυνος της θεματικής ενότητας Πάρις Τσάρτας ; επιστημονικός επιμελητής του τόμου Ευδοκία Μανώλογλου ; συγγραφή Ευάγγελος Χρήστου]. 
260 1 4 |a Πάτρα :  |b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,  |c 2000. 
300 1 4 |a 103 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
500 1 4 |a Ως υπέρτιτλος: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. 
500 1 4 |a "Πρόγραμμα σπουδών Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων, Θεματική ενότητα Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων". 
504 1 4 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 4 |a Tourism  |x Marketing 
650 1 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
700 1 4 |a Τσάρτας, Πάρις. 
710 2 4 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.  |b Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. 
952 |a GrThPMO  |b 59affd8b6c5ad17d7e5a6ce1  |c 952a  |d 9528  |e G155.A1C574 2000  |t 7  |x m  |z Books