Σχέδιο marketing προϊόντος : (brand marketing plan format) : δομή και αναλυτική-ενδεικτική παράθεση περιεχομένων /

Main Author: Δημητρόπουλος, Θεόδ.
Corporate Authors: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών., Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών (Ελλάδα)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1988.
Edition:2η έκδ.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHF5415.15.D464 19881ΠροβολήOPAC