Business without borders : a strategic guide to global marketing /
Main Author: | DePalma, Donald A. |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
New York :
Wiley,
c2002.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Business intelligence and e-marketing workshop, IBM Warwick 2001
Published: (2002) -
Marketing Management Informations und Entscheidungssysteme.
by: Sittig, Carl A., 1905-
Published: (1972) -
Digital Darwinism : 7 breakthrough business strategies for surviving in the cutthroat Web economy /
by: Schwartz, Evan I.
Published: (1999) -
Γενικές αρχές μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο : εφαρμογή e-commerce και τουριστικές επιχειρήσεις : μετασχηματισμός του marketing mix και σύγκριση με παραδοσιακές μορφές εμπορίου /
by: Σκιαδάς, Χρήστος.
Published: (2001) -
Always be testing the complete guide to Google website optimizer /
by: Eisenberg, Bryan.
Published: (2008)