Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών : ένας πλήρης οδηγός για τη δημιουργία φιλοσοφίας επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης των ανθρώπων της επιχείρησης /

Main Author: Ρεγκούκος, Παναγιώτης Γ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Seminars & Consulting, c1992.
Subjects:
LEADER 00961nam a2200181 a 4500
001 487435
005 20171111225915.0
008 970610s1992 gr 000 0 gre d
050 1 4 |a HF5415.5  |b .R44 1992 
100 1 4 |a Ρεγκούκος, Παναγιώτης Γ. 
245 1 4 |a Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών :  |b ένας πλήρης οδηγός για τη δημιουργία φιλοσοφίας επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης των ανθρώπων της επιχείρησης /  |c Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος. 
260 1 4 |a Αθήνα :  |b Seminars & Consulting,  |c c1992. 
300 1 4 |a 2τ. σε 1 ;  |c 24 εκ. 
650 1 4 |a Customer services 
650 1 4 |a Total quality management 
650 1 4 |a Υπηρεσίες πελατών. 
650 1 4 |a Ολικής ποιότητας μάνατζμεντ. 
952 |a GrThPMO  |b 59afd76c6c5ad17d7e59c68d  |c 952a  |d 9528  |e HF5415.5.R44 1992  |t 7  |x m  |z Books