|
|
|
|
LEADER |
01048nam a2200205 a 4500 |
001 |
433739 |
005 |
20171111225652.0 |
008 |
170214s2011 GRa||| 000 yygre |
020 |
|
|
|a 978-960-93-2451-9
|
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
050 |
1 |
|
|a LC225
|
082 |
1 |
|
|2 23
|a 371.192
|
100 |
0 |
1 |
|a Κρεμπς, Παρασκευή
|
245 |
1 |
|
|a Συνεργασία γονέων - δασκάλων: το πλαίσιο και ο ρόλος του στη σχολική επίδοση, τη δημιουργία κινήτρων μάθησης, τη σχολική προσαρμογή, καθώς και στη διαμόρφωση των αντιλήψεων των παιδιών για τους δασκάλους τους
|c Παρασκευή Κρεμπς
|
260 |
1 |
|
|a Αθήνα
|b [χ.ό.]
|c 2011
|
300 |
1 |
|
|a 214 σ.
|b εικ.
|c 24 εκ.
|
504 |
1 |
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 195-204
|
650 |
1 |
|
|a Συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 5909849e6c5ad1338a9280fd
|c 995b
|d 995e
|e 04517/2014-2
|t 2
|x m
|z Books
|