|
|
|
|
LEADER |
00850nam a2200217 a 4500 |
001 |
430615 |
005 |
20171111225649.0 |
008 |
170124s2007 GR ||| 001 yygre |
020 |
|
|
|a 960-01-1118-9
|
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
050 |
1 |
|
|a BF318
|
082 |
1 |
|
|2 23
|a 153.15
|
100 |
0 |
1 |
|a Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία
|
245 |
1 |
|
|a Για τη μάθηση
|b η σημασία του σχεσιακού παράγοντα
|c Ευαγγελία Καραγιαννοπούλου
|
260 |
1 |
|
|a Αθήνα
|b Gutenberg
|c 2007
|
300 |
1 |
|
|a 286 σ.
|c 21 εκ.
|
490 |
2 |
|
|a Ψυχολογία
|v 25
|
504 |
2 |
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 255-276
|
650 |
1 |
|
|a Συνεργασία σπουδαστών και εκπαιδευτικών
|x Ψυχολογία
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 590980d16c5ad1338a92687b
|c 995b
|d 995e
|e 01170/2014-2
|t 2
|x m
|z Books
|