|
|
|
|
LEADER |
01330nam a2200217 a 4500 |
001 |
428034 |
005 |
20171111225646.0 |
008 |
170515s2012 GRa||| 000 yygre |
040 |
1 |
2 |
|a AtEVE
|b Τομέας Παιδαγωγικής
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|b eng
|
050 |
1 |
|
|a LC5255.G8
|
082 |
1 |
|
|2 23
|a 374.9495
|
100 |
0 |
1 |
|a Ρογδάκη, Άννα
|
245 |
1 |
|
|a Κριτικός γλωσσικός γραμματισμός και διδασκαλία της γλώσσας στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας: μια μελέτη περίπτωσης
|b gre
|c 'Αννας Ρογδάκη
|
260 |
1 |
|
|a Θεσσαλονίκη
|b Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής, Τομέας Παιδαγωγικής
|c 2012
|
300 |
1 |
|
|a v, 312 σ.
|b εικ.
|c 29 εκ.
|
500 |
1 |
|
|a Περίληψη στα ελληνικά και στα αγγλικά
|
504 |
1 |
|
|a Περιέχει βιβλιογραφίες
|
650 |
1 |
|
|a Εκπαίδευση ενηλίκων
|x Σπουδή και διδασκαλία
|z Ελλάς
|
711 |
1 |
2 |
|a Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
|b Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 59097dd56c5ad1338a92544a
|c 995b
|d 995e
|e 08843/2013-1
|t 1
|x m
|z Books
|