|
|
|
|
LEADER |
01191nam a2200205 a 4500 |
001 |
417025 |
005 |
20171111225633.0 |
008 |
170526s2012 GR ||| 000 yygre |
020 |
|
|
|a 978-960-93-3942-1
|
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
050 |
1 |
|
|a LC4704
|
082 |
1 |
|
|2 23
|a 371.9
|
100 |
0 |
1 |
|a Ιωαννίδη, Βασιλική Στ.
|
245 |
1 |
|
|a Δυσκολίες μάθησης & κοινωνικής προσαρμογής
|b αναπτύσσοντας ειδικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις για μία μαθητοκεντρική διδασκαλία με έμφαση στις διαταραχές ανάγνωσης, γραφής και υπολογισμού : δεξιότητες εκπαιδευτικών και σχολικών νοσηλευτών για κατάρτιση εξατομικευμένων προγραμμάτων
|c Βασιλική Στ. Ιωαννίδη
|
260 |
1 |
|
|a Άργος
|b [χ.ό.]
|c 2012
|
300 |
1 |
|
|a 121 σ.
|c 30 εκ.
|
504 |
1 |
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 109-121
|
650 |
1 |
|
|a Ειδική αγωγή
|x Εκπαίδευση
|z Ελλάς
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 59096f1f6c5ad1338a91fda1
|c 995b
|d 995e
|e 01427/2012-2
|t 2
|x m
|z Books
|