Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού : έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας

Main Author: Βιτουλαδίτη, Ουρανία
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης 2010
LEADER 00900nam a2200181 a 4500
001 414976
005 20171111225631.0
008 170814s2010 GRa||| 000 yygre
040 1 1 |a AtEVE  |e AACR2 
041 |a gre 
082 1 |2 21 
100 0 1 |a Βιτουλαδίτη, Ουρανία 
245 1 |a Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού : έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας  |c Ουρανία Βιτουλαδίτη 
260 1 |a Αθήνα  |b Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης  |c 2010 
300 1 |a xx, 355 σ.  |b εικ.  |c 30 εκ. 
500 1 |a Περίληψη: σ. iv-vi 
504 1 |a Βιβλιογραφία: σ. 297-321 
952 |a GRAtEVE  |b 59096ccd6c5ad1338a91ecfe  |c 995b  |d 995e  |e 13061/2011-1  |t 1  |x m  |z Books