|
|
|
|
LEADER |
01372nam a2200193 a 4500 |
001 |
404471 |
005 |
20171111225619.0 |
008 |
110510s2009|||| gre |
020 |
|
|
|a 978-960-89439-3-3
|
040 |
1 |
2 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
082 |
1 |
|
|2 21
|a 500
|x Συνέδρια
|
110 |
1 |
2 |
|a Η Διδακτική των Θετικών Επιστημών στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας Γέφυρες Επικοινωνίας Ανάμεσα στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο
|c Θεσσαλονίκη)
|d (2009 :
|
245 |
1 |
|
|a Η διδακτική των θετικών επιστημών στην εκπαίδευση: Δημιουργώντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στο Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο
|b Συνέδριο, Θεσσαλονίκη 7 Φεβρουαρίου 2009
|c επιμέλεια Σταύρος Γρόσδος
|h Ηλεκτρονικός πόρος
|
260 |
1 |
|
|a [Πάτρα]
|b Παγκόσμια Οργάνωση Προσχολικής Αγωγής
|c 2009
|
300 |
1 |
|
|a 1 σύμπυκνος δίσκος (CD-ROM)
|c 4¾ ίν.
|
650 |
1 |
|
|a Θετικές επιστήμες
|x Σπουδή και διδασκαλία
|
700 |
0 |
1 |
|a Γρόσδος, Σταύρος
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 590938ea6c5ad1338a9198e6
|c 995b
|d 995e
|e 11780/2008-2
|t 2
|z m
|