|
|
|
|
LEADER |
01211nam a2200217 a 4500 |
001 |
280248 |
005 |
20171111224738.0 |
008 |
070327s2005|||| ||| 001 yygre |
020 |
|
|
|a 960-16-1579-2
|
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
082 |
1 |
|
|2 21
|a 410
|
100 |
0 |
1 |
|a Αρχάκης, Αργύρης
|
245 |
1 |
|
|a Γλωσσική διδασκαλία και σύσταση των κειμένων
|c Αργύρης Αρχάκης
|
260 |
1 |
|
|a Αθήνα
|b Πατάκης
|c 2005
|
300 |
1 |
|
|a 217,[2]σ.
|c 21εκ.
|
490 |
2 |
|
|a Θεωρητικές επιστήμες
|
500 |
2 |
|
|a Η μελέτη αυτή αποτελεί επεξεργασία έρευνας που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος: "Εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων 2002-2004" του ΕΠΑΕΑΕΚ ΙΙ - Δράση 2.3: "Γραμματική και διδασκαλία", με επιστημονικό υπεύθυνο το Σπύρο Α. Μοσχονά
|
504 |
2 |
|
|a Βιβλιογραφία: σ. [191]-208
|
650 |
1 |
|
|a Ανάλυση (Φιλοσοφία)
|x Σπουδή και διδασκαλία
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 5908b1256c5ad1338a8d9afd
|c 995b
|d 995e
|e 04970/2005-2
|t 2
|x m
|z Books
|