Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /

Main Author: Kotler, Philip
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Interbooks, [1994].
Edition:7η εκδ.
Subjects:
LEADER 00857nam a2200217 a 4500
001 2049599
005 20171112000052.0
008 010924s1994 gr 0 00 10 gre
040 |a GrHeTEI  |b GrHeTEI 
050 0 0 |a HF5415  |b .K6316 1994 
100 1 0 |a Kotler, Philip 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ μάνατζμεντ :  |b ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /  |c Philip Kotler; μετ. Α. Σοκοδήμος. 
250 1 0 |a 7η εκδ. 
260 1 0 |a Αθήνα :  |b Interbooks,  |c [1994]. 
300 1 0 |a 2τ. : ;  |c 24 εκ. 
650 1 0 |a Marketing 
650 1 0 |a Management 
650 1 4 |a Μάνατζμεντ 
650 1 4 |a Μάρκετινγκ. 
952 |a GRHeTEI  |b 59ccc63d6c5ad1344608408a  |c 998a  |d 945l  |e HF5415 .K6316 1994  |t 8  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc2a036c5ad13446f9ff56  |c 998a  |d 945l  |e HF 5415 .13.K6416 1994  |t 2  |x m  |z Books