|
|
|
|
LEADER |
01541nam a2200397 a 4500 |
001 |
2048736 |
005 |
20171112000051.0 |
008 |
051025s2003 gr erb 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 960333183Χ
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.102
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21st
|a 371.102
|
082 |
|
0 |
|2 20
|a 371.3
|
100 |
1 |
0 |
|a Πηγιάκη, Πόπη
|
245 |
1 |
0 |
|a Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας :
|b διδακτική μεθοδολογία /
|c Πόπη Πηγιάκη
|
250 |
1 |
0 |
|a 4η έκδ.
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα :
|b Γρηγόρη,
|c 2003
|
300 |
1 |
0 |
|a xiii, 211 σ. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
1 |
0 |
|a Βιβλιογραφία :σ. [201]-211.
|
504 |
1 |
0 |
|a βιβλιογραφία :σ.[201]-211
|
650 |
1 |
7 |
|a Διδασκαλία
|
650 |
1 |
0 |
|a Teaching
|
650 |
1 |
0 |
|a Teaching
|x Evaluation
|
650 |
1 |
7 |
|a Διδασκαλία
|x Αξιολόγηση
|
650 |
1 |
7 |
|a διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a μεθοδολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a εκπαιδευτικός
|
650 |
1 |
7 |
|a διαπροσωπική επικοινωνία
|
650 |
1 |
7 |
|a στόχοι
|
650 |
1 |
7 |
|a σκοποί
|
650 |
1 |
7 |
|a νέα αγωγή
|
650 |
1 |
7 |
|a εποπτικά μέσα
|
650 |
1 |
7 |
|a αξιολόγηση
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd093f6c5ad134460dfbf4
|c 998a
|d 945l
|e 371.102 ΠηγΠ π 2003
|t 5
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KeIUL
|b 59cc26066c5ad13446f96269
|c 998a
|d 945l
|e 371.102 ΠΗΓ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRThAnMak
|b 59cc96456c5ad1344600542e
|c 998a
|d 945l
|x m
|z Books
|