|
|
|
|
LEADER |
02053nam a2200409 a 4500 |
001 |
2047180 |
005 |
20171112000048.0 |
008 |
991019s1996 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0521483123
|
040 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b greeAACR2
|
050 |
|
|
|a LC191.8.F8
|b R44 1996
|
082 |
|
0 |
|2 21η
|a 306.430944
|
100 |
1 |
0 |
|a Reed-Danahay, Deborah
|
245 |
1 |
0 |
|a Education and identity in rural France:
|b the politics of schooling/
|c Deborah Reed-Danahay
|
260 |
1 |
0 |
|a Cambridge [England] ;
|b Cambridge University Press,
|c 1996
|a New York, NY:
|
300 |
1 |
0 |
|a xiii, 237 σ. :
|b εικ., χάρτες ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Cambridge studies in social and cultural anthropology
|v 98
|
500 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 222-232
|
500 |
0 |
0 |
|a Περιέχει ευρετήριο
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 222-232) και ευρετήριο
|
650 |
0 |
0 |
|a Politics and education
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Education, Rural
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Educational anthropology
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Educational sociology
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Group identity
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Home and school
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Parent-teacher relationships
|x Case studies
|z France
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|x Πολιτικές απόψεις
|z Γαλλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Education, Rural
|z Γαλλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική ανθρωπολογία
|z Γαλλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική κοινωνιολογία
|z Γαλλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Ταυτότητα της ομάδας
|z Γαλλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών
|z Γαλλία
|
710 |
0 |
0 |
|a Cambridge University Press
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccd10c6c5ad1344609a81d
|c 998a
|d 945l
|e 306.430944 REE
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc35ba6c5ad13446fb38b0
|c 998a
|d 945l
|e LC 191 .8
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0446946c5ad14ac1eb1b95
|c 998a
|d 945l
|e LC191.8.F8R44 1996
|t 1
|x m
|z Books
|