LEADER 02053nam a2200409 a 4500
001 2047180
005 20171112000048.0
008 991019s1996 gr r 000 0 eng d
020 |a 0521483123 
040 |a GR-KoDPT  |b greeAACR2 
050 |a LC191.8.F8  |b R44 1996 
082 0 |2 21η  |a 306.430944 
100 1 0 |a Reed-Danahay, Deborah 
245 1 0 |a Education and identity in rural France:   |b the politics of schooling/  |c Deborah Reed-Danahay 
260 1 0 |a Cambridge [England] ;  |b Cambridge University Press,  |c 1996  |a New York, NY: 
300 1 0 |a xiii, 237 σ. :  |b εικ., χάρτες ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Cambridge studies in social and cultural anthropology  |v 98 
500 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. 222-232 
500 0 0 |a Περιέχει ευρετήριο 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 222-232) και ευρετήριο 
650 0 0 |a Politics and education  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Education, Rural  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Educational anthropology  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Educational sociology  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Group identity  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Home and school  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Parent-teacher relationships  |x Case studies  |z France 
650 0 0 |a Εκπαίδευση  |x Πολιτικές απόψεις  |z Γαλλία 
650 0 0 |a Education, Rural  |z Γαλλία 
650 0 0 |a Εκπαιδευτική ανθρωπολογία  |z Γαλλία 
650 0 0 |a Εκπαιδευτική κοινωνιολογία  |z Γαλλία 
650 0 0 |a Ταυτότητα της ομάδας  |z Γαλλία 
650 0 0 |a Σχέσεις γονέων και εκπαιδευτικών  |z Γαλλία 
710 0 0 |a Cambridge University Press 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccd10c6c5ad1344609a81d  |c 998a  |d 945l  |e 306.430944 REE  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc35ba6c5ad13446fb38b0  |c 998a  |d 945l  |e LC 191 .8  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0446946c5ad14ac1eb1b95  |c 998a  |d 945l  |e LC191.8.F8R44 1996  |t 1  |x m  |z Books