Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ

Main Author: Λυμπερόπουλος, Κωνσταντίνος.
Other Authors: Σαλαμούρα, Μαρία, Τζαναβάρας, Βασίλης, Αυλωνίτης, Γεώργιος
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Series:Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Subjects:
Table of Contents:
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1: ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, 2: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 3: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 4: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, 5: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 6: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 8: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO και 9: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ