Στρατηγικές διεθνούς και εξαγωγικού μάρκετινγκ
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Series: | Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Subjects: |
Table of Contents:
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1: ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, 2: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 3: Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, 4: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, 5: Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, 6: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ, 8: ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EMSO και 9: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟΥ ΤΕΤΡΑΜΥΘΟΣ” ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ EIMSO. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ