LEADER 03697nam a2200793 a 4500
001 2043948
005 20171112000044.0
008 990401s1994 gr r 000 0 eng d
020 |a 0803946538 
020 |a 0803955405  |q χαρτόδ. 
040 |a GR-KoDPT  |b greeAACR2 
050 |a H62  |b .M437 1994 
050 |a H62.M437 1994 
082 0 |2 20  |a 300/.723 
082 0 |2 21  |a 300.723 
082 0 |2 21  |a 300.723 
082 0 |a 300.723 
082 0 |2 22η  |a 300.723 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 300.72  
100 1 0 |a Miles, Matthew B. 
245 1 0 |a Qualitative data analysis:   |b an expanded sourcebook/  |c Matthew B. Miles, A. Michael Huberman 
250 1 0 |a 2nd ed. 
260 1 0 |a Thousand Oaks:  |b Sage,  |c c1994 
300 1 0 |a xiv, 338 σ. :  |b εικ. ;  |c 29 εκ. 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 318-330) και ευρετήρια 
504 1 0 |a Includes bibliographical references (p. 318-330) and indexes. 
504 0 0 |a Bibliography: p.318-330. Includes index. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
504 0 0 |a Includes bibliographical references (p. 318-330) and indexes 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 318-330) και ευρετήριο. 
504 0 0 |a Includes references(p.318-330),author index and subject index. 
505 0 0 |a 1 Introduction, 2 Focusing and bounding the collection of data: the substantive start, 3 Focusing and bounding the collection of data: further design issues, 4 Early steps in analysis, 5 Within-case displays: exploring and describing, 6 Withing-case displays: explaining and predicting, 7 Cross-case displays: exploring and describing, 8 Cross-case displays: ordering and explainging, 9 Matrix displays: some rules of thumb, 10 Making good sense: drawing and verifying conclusions, 11 Ethical issues in analysis, 12 Producing reports, 13 Concluding remarks. 
650 0 0 |a Social sciences  |x Research 
650 0 0 |a Education  |x Research 
650 0 0 |a Social sciences  |x Research 
650 0 0 |a Education  |x Research 
650 0 0 |a Social sciences  |x Research 
650 0 0 |a Education  |x Research 
650 0 0 |a κοινωνικές επιστήμες 
650 0 0 |a έρευνα 
650 0 0 |a επιστήμες της αγωγής 
650 0 0 |a 300723  
650 0 0 |a Social sciences 
650 0 0 |a Research 
650 0 0 |a Education 
650 0 0 |a Educational research 
650 0 0 |a Data collecting 
650 0 0 |a Data analysis 
650 0 0 |a Research methods 
650 0 0 |a Κοινωνικές επιστήμες  |x ΄Ερευνα  |x Μεθοδολογία 
650 0 0 |a Εκπαίδευση  |x ΄Ερευνα  |x Μεθοδολογία 
650 0 0 |a Social sciences  |x Research 
650 0 0 |a Education  |x Research 
650 0 0 |a ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ *  |x ΕΡΕΥΝΑ 
650 0 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΕΡΕΥΝΑ 
650 0 0 |a Social sciences-Research 
650 0 0 |a Education  |x Research 
700 1 0 |a Huberman, A. M. 
700 1 0 |a HUBERMAN, Michael A. 
700 0 0 |a Huberman. A. Michael 
700 1 0 |a Huberman, A. Michael 
700 1 0 |a Huberman, A. Michael 
710 1 0 |a Sage 
710 1 0 |a Sage Publications, inc. 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccd0f66c5ad1344609a67d  |c 998a  |d 945l  |e 300.723 MIL  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a044f756c5ad14ac1ec0f66  |c 998a  |d 945l  |e H62.M437 1994  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtNTU  |b 59cc28a96c5ad13446f9c601  |c 998a  |d 945l  |e 300.723 MIL  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc35756c5ad13446fb3332  |c 998a  |d 945l  |e H 62  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc88666c5ad13446fe9b93  |c 998a  |d 945l  |e 300.72 MIL  |t 1  |x m  |z Books