|
|
|
|
LEADER |
06245nam a2201285 a 4500 |
001 |
2040911 |
005 |
20171112000040.0 |
008 |
000517s1999 r erb 001 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9600108005
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.galliki
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|e AACR2
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LC4708
|b .S78 2001
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.9144
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 371.914 4
|
082 |
|
0 |
|2 21η εκδ.
|a 371.9144
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 371.9144
|
082 |
|
0 |
|2 21η
|a 371.9144
|
082 |
0 |
0 |
|a 371.914 4
|
082 |
0 |
0 |
|2 22nd ed.
|a 371.9144
|
082 |
0 |
0 |
|2 22η έκδ.
|a 371.914 4
|
082 |
0 |
0 |
|a 618.928553
|
082 |
0 |
4 |
|2 21
|a 618.928553
|
082 |
0 |
0 |
|2 21 εκδ.
|a 371.914 4
|
100 |
1 |
0 |
|a Στασινός, Δημήτρης
|
245 |
1 |
0 |
|a Δυσλεξία και σχολείο:
|b η εμπειρία ενός αιώνα/
|c Δημήτρης Π. Στασινός
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Gutenberg,
|c 1999
|
300 |
1 |
0 |
|a 397 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Παιδαγωγική σειρά / Gutenberg
|
500 |
0 |
0 |
|a ΤΞΓ
|
500 |
0 |
0 |
|a ΤΙΣ
|
500 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει παράρτημα.
|
500 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει πίνακες με όρους.
|
500 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει γλωσσάρι.
|
500 |
0 |
0 |
|a Το αντίτυπο με αρ. εισ. 9329 έχει ημερ. έκδ. 1999
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 327-361
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία : σ. 327-361.
|
504 |
0 |
0 |
|a Ευρετήριο: σ. 377-383.
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 327-361
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει ευρετήριο
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 327-361) και ευρετήρια.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία: [σ. 327-361] και ευρετήριο
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες και ευρετήριο
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 327-361) και ευρετήριο (σ. 377-383).
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία σ. 327-361
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο
|
505 |
0 |
0 |
|a Μέρος πρώτο: Το σύνδρομο της δυσλεξίας (1. Η κλινική εικόνα της δυσλεξίας, 2. Δυσλεξία και άλλες παράμετροι), Μέρος δεύτερο: Η αιτιολογία της δυσλεξίας (3. Μονοπαραγοντικές θεωρίες: ιατρική προοπτική, 4. Πολυπαραγοντικές θεωρίες: γνωστική προοπτική), Μέρος τρίτο: Γραπτός λόγος και δυσλεξική συμπεριφορά (5. Ανάγνωση, 6. Γραφή, 7. Δυσλεξία και μαθηματικά), Μέρος τέταρτο: Δυσλεξία και παρέμβαση στο σχολείο (8. Διάγνωση του δυσλεξικού παιδιού, 9. Στρατηγικές παρέμβασης στο σχολείο), Αντί επιλόγου, Επίμετρο, Βιβλιογραφία, Παραρτήματα.
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξικά παιδιά
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexia
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχολείο
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξικά παιδιά
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|
650 |
0 |
0 |
|a Ανάγνωση
|
650 |
0 |
0 |
|a Γραφή
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Δυσκολίες της
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιατρική
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Δυσκολίες της
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με δυσλεξία
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
|
650 |
0 |
0 |
|a Ειδική παιδαγωγική
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη
|x ΕΚΠ 51
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθησιακές δυσκολίες
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexia
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξικά παιδιά
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Δυσκολίες της
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning disabilities
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning disabled children
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexia
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Δυσκολίες της
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεκτικά παιδιά
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεκτικά παιδιά
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexia
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξικά παιδιά
|
650 |
0 |
0 |
|a ΔΥΣΛΕΞΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a Δυσλεξία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Δυσκολίες της
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexia
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|
650 |
0 |
0 |
|a Dyslexic children
|x Education
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccd07c6c5ad13446099d04
|c 998a
|d 945l
|e 371.9144 ΣΤΑ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a044f9d6c5ad14ac1ec12fc
|c 998a
|d 945l
|e RC394.W6S73 2003
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KeIUL
|b 59cc27b46c5ad13446f9a125
|c 998a
|d 945l
|e 371.9144 ΣΤΑ
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc33696c5ad13446fb0595
|c 998a
|d 945l
|e LC 4708
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc80766c5ad13446fd825f
|c 998a
|d 945l
|e 371.9144 ΣΤΑ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc87ac6c5ad13446fe864b
|c 998a
|d 945l
|e 371.914 4 ΣΤΑ
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b 59cca81c6c5ad13446038a35
|c 998a
|d 945l
|e 371.9144 ΣΤΑ
|t 1
|x m
|z Books
|