|
|
|
|
LEADER |
03718nam a2200685 a 4500 |
001 |
2039197 |
005 |
20171112000037.0 |
008 |
080222s1983 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789600344752
|
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|
041 |
1 |
|
|a eng
|
082 |
1 |
0 |
|2 21
|a 371.928
|
082 |
1 |
0 |
|2 22η έκδ.
|a 371.928
|
082 |
1 |
0 |
|2 22nd ed.
|a 371.928
|
082 |
1 |
0 |
|a 371.92
|
082 |
0 |
4 |
|2 21
|a 371.928
|
100 |
1 |
4 |
|a Johnson, Vicki,
|d 1959-
|
245 |
1 |
0 |
|a Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά/
|c Β. Τζόνσον, Ρ. Βέρνερ ; μετάφραση και προσαρμογή: Αθηνά Σιπητάνου ; πρόλογος: Ζαν-Λούι Σανσερέλ
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Εκδόσεις Καστανιώτη,
|c c1983
|
300 |
1 |
0 |
|a 239 σ. :
|b εικ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Βιβλιοθήκη για γονείς / Καστανιώτης
|
500 |
0 |
0 |
|a Το αντίτυπο με αριθμό εισαγωγής 914/13 είναι δωρεά από το μέλος ΔΕΠ του ΕΑΠ Πετρογιάννη Κωνσταντίνο.
|
500 |
0 |
0 |
|a "Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε και στα γαλλικά με τον τίτλο: "Guide progressif des acquisitions chez l' enfant handicape mental".
|
500 |
0 |
0 |
|a ΤΜΣ
|
500 |
0 |
0 |
|a ΤΜΣ
|
500 |
0 |
0 |
|a Τίτλος πρωτοτύπου: A step by step liarnig guide for retarded infants and children
|
500 |
0 |
0 |
|a Μετάφραση του : A step-by-step learning guide for retarded infants and children.
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Διανοητικά καθυστερημένα παιδιά
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά
|x Ανάπτυξη
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά
|x Μάθηση
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση
|x Παιδιά
|
650 |
0 |
0 |
|a Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον
|x ΕΚΠ 50
|
650 |
0 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
0 |
0 |
|a Αντιληπτική - κινητική μάθηση
|
650 |
0 |
0 |
|a Mentally handicapped children
|x Education
|x Handbooks, Manuals etc.
|
650 |
0 |
0 |
|a Perceptual motor learning
|x Handbooks, manuals, etc.
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με νοητική στέρηση
|x Εκπαίδευση
|x Εγχειρίδια
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά με διανοητικές δυσκολίες
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Children with mental disabilities
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Children with mental disabilities
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Perceptual-motor learning
|
650 |
0 |
0 |
|a Διανοητικά καθυστερημένα παιδιά
|x Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Αντιληπτική κινητική μάθηση
|
650 |
0 |
0 |
|a Mentally handicapped children
|x Education
|x Handbooks, manuals, etc.
|
650 |
0 |
0 |
|a Perceptual-motor learning
|x Handbooks, manuals, etc.
|
700 |
1 |
0 |
|a Werner, Roberta A.
|
700 |
1 |
0 |
|a Σιπητάνου, Αθηνά
|
700 |
1 |
0 |
|a Σανσερέλ, Ζαν-Λούι
|
700 |
1 |
0 |
|a Σιπητάνου, Αθηνά Αλ.
|
700 |
1 |
0 |
|a Werner, Roberta A.
|
700 |
1 |
0 |
|a Σιπητάνου, Αθηνά,
|
710 |
1 |
0 |
|a Καστανιώτης
|
710 |
0 |
0 |
|a Καστανιώτης
|
952 |
|
|
|a GR-KeIUL
|b 59cc24a36c5ad13446f92e9f
|c 998a
|d 945l
|e 371.928 JOH
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc307b6c5ad13446facd61
|c 998a
|d 945l
|e LC 4602
|t 10
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7dee6c5ad13446fd0ee7
|c 998a
|d 945l
|e 371.928 JOH
|t 3
|x m
|z Books
|