Transmission line design handbook/
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Boston:
Artech House,
c1991
|
Series: | Artech House microwave library
|
Subjects: |
Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο | 621.38131 WAD | 1 | Προβολή | OPAC |
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης | TK 7876 | 4 | Προβολή | OPAC |
ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης | 621.381331 WAD | 2 | Προβολή | OPAC |
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο | 621.38131 WAD | 1 | Προβολή | OPAC |