Η έρευνα του μάρκετινγκ : θεωρητικό υπόβαθρο - σχεδιασμός - υλοποίηση /

Main Author: Τηλικίδου, Ειρήνη Ι. (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Θεσσαλονίκη : Σοφία, 2011.
Subjects:
LEADER 00894nam a2200193 a 4500
001 2037971
005 20171112000036.0
008 130419s2011 gr f g 00010dgre d
020 |a 9789606706462 
082 0 0 |2 23  |a 658.83 
100 1 0 |4 aut  |a Τηλικίδου, Ειρήνη Ι. 
245 1 2 |a Η έρευνα του μάρκετινγκ :  |b θεωρητικό υπόβαθρο - σχεδιασμός - υλοποίηση /  |c Ειρήνη Ι. Τηλικίδου. 
260 1 2 |a Θεσσαλονίκη :  |b Σοφία,  |c 2011. 
300 1 2 |a 212 σ. :  |b διαγρ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
504 1 2 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. 
650 1 0 |a Έρευνα αγοράς 
650 1 0 |a Marketing research 
952 |a GRHeTEI  |b 59ccc9196c5ad1344608b69e  |c 998a  |d 945l  |e HF5415.2 .T45 2011  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtTEI  |b 59cc7c786c5ad13446fcc85d  |c 998a  |d 945l  |e 658.83 ΤΗΛ  |t 2  |x m  |z Books