Citi Branding και καινοτόμος σχεδιασμός σε αντιπαράθεση με την ολιστική αστική ανάπτυξη : το παράδειγμα του Dubai /
Main Author: | Νίκου, Μαρία Γ. |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή., Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης |
Other Authors: | Γοσποδίνη, Αναστασία-Ασπασία |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2012
|
Subjects: |
Similar Items
-
Ανταγωνιστικότητα χωρών και branding images : η περίπτωση του Κατάρ /
by: Λεμονάς, Αριστείδης Γ.
Published: (2014) -
How to brand nations, cities and destinations : a planning book for place branding /
by: Moilanen, Teemu
Published: (2009) -
Μάρκετινγκ της πόλης : εκπόνηση σχεδίου για το Δήμο Ηρακλείου Κρήτης /
by: Χαλκιαδάκη, Μαριγιάννα Ι.
Published: (2013) -
Cities in the developing world : policies for their equitable and efficient groth /
by: Linn, Johannes F.
Published: (1983) -
"Αειφορική ανάπτυξη των πόλεων"/
by: Καλούση, Παγώνα
Published: (2001)