LEADER 04159nam a2200781 a 4500
001 2024202
005 20171112000017.0
008 110413s2010 gr r 000 0 gre d
020 |a 9789607860804 
040 |a TEI-DM  |b gre  |e AACR2 
050 |a HD9012.5  |b .A9716 2010 
082 0 |2 21  |a 380.141 
082 0 |2 22  |a 381.4564130944 
082 0 |a 338.17 
082 0 |2 21  |a 658.804 
082 0 |2 21st ed.  |a 658.804 
082 0 |2 22  |a 381.41 
082 0 4 |2 22  |a 381.41 
082 0 0 |2 22  |a 630.688 
082 0 0 |2 22  |a 630.688 
100 1 0 |a Aurier, Philippe 
245 1 0 |a Marketing αγροτικών προϊόντων και τροφίμων/  |c Philippe Aurier, Lucie Sirieix ; μετάφραση Νίκος Ζαρταμόπουλος 
260 1 0 |a Αθήνα:  |b Προπομπός,  |c 2010 
300 1 0 |a 398 σ. :  |b πιν. ;  |c 24 εκ. 
500 1 0 |a Υπότιτλος εξωφύλλου: Οι ιδιαιτερότητες του κλάδου. Στρατηγικές - προγράμματα δράσης 
500 1 0 |a Υπότιτλος στο εξώφυλλο: Οι ιδιαιτερότητες του κλάδου. Στρατηγικές - προγράμματα δράσης 
500 1 0 |a Σύστημα εύδοξος αρ.εισ.26352-26351 
500 1 0 |a Τμ.Τεχνολόγων Γεωπόνων (Αμαλιάδα) αρ.εισ. 26351 
500 1 0 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Le marketing des produits agroalimentaires 
500 1 0 |a "Οι ιδιαιτερότητες του κλάδου. Στρατηγικές - προγράμματα δράσης"--Εξώφυλλο 
500 1 0 |a Ήταν διδακτέα ύλη στα μαθήματα: Μάρκετινγκ αγροτικών προίόντων και τροφίμων Ι, Μάρκετινγκ αγροτικών προίόντων και τροφίμων 
500 1 0 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Le marketing des produits agroalimentaires 
500 1 0 |a Από το εξώφυλλο: Οι ιδιαιτερότητες του κλάδου, στρατηγικές, προγράμματα δράσης 
650 1 0 |a Τρόφιμα  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Βιομηχανία τροφίμων και εμπόριο 
650 1 0 |a Αγροτικά προϊόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Βιομηχανία τροφίμων  |x Μάρκετινγ 
650 1 0 |a Αγροτικά προϊόντα  |x Μάρκετινγ 
650 1 0 |a Αγροτικά προίόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Γεωργικά προίόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a Γεωργικά προ'ι'όντα  |x Μάρκετινγκ  |z Γαλλία 
650 1 0 |a Μάρκετινγκ 
650 1 0 |a ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΊΟΝΤΑ  |x ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  |z ΓΑΛΛΙΑ 
650 1 0 |a ΤΡΟΦΙΜΑ  |x ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  |z ΓΑΛΛΙΑ 
650 1 0 |a FARM PRODUCE  |x MARKETING  |z FRANCE 
650 1 0 |a FOOD  |x MARKETING  |z FRANCE 
650 1 0 |a Farm produce  |x Marketing  |z France 
650 1 0 |a Food  |x Marketing  |z France 
650 1 0 |a Αγροτικά προϊόντα  |x Μάρκετινγκ  |z Γαλλία 
650 1 0 |a Τρόφιμα  |x Μάρκετινγκ  |z Γαλλία 
650 1 0 |a Farm produce  |x Marketing  |z France 
650 1 0 |a Food  |x Marketing  |z France 
650 1 0 |a Farm produce  |x Marketing 
650 1 0 |a Food  |x Marketing 
650 1 0 |a Farm produce  |x Marketing 
650 1 0 |a Food  |x Marketing 
700 1 0 |a Sirieix, Lucie 
700 1 0 |a Ζαρταμόπουλος, Νίκος 
700 1 0 |a Ζαρταμόπουλος, Νίκος 
700 1 0 |a Sirieix, Lucier 
700 1 0 |a ΠΑΠΑΔΟΜΙΧΕΛΑΚΗ, ΡΟΔΑΝΘΗ 
700 1 0 |a Ζαρταμόπουλος, Νίκος 
710 1 0 |a Προπομπός 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc9cde6c5ad13446019a83  |c 998a  |d 945l  |e 338.17 AUR Λ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GRHeTEI  |b 59ccc8a76c5ad1344608a27b  |c 998a  |d 945l  |e HD9012.5  |t 6  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtULA  |b 59cc1abf6c5ad13446f77f8f  |c 998a  |d 945l  |e 630.688 AUR  |t 5  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc30dd6c5ad13446fad433  |c 998a  |d 945l  |e HD 9012 .5  |t 6  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc84be6c5ad13446fe2dce  |c 998a  |d 945l  |e 381.41 AUR  |t 2  |x m  |z Books