LEADER 01637nam a2200313 a 4500
001 2019687
005 20171112000010.0
008 110722s1996 gr r 000 0 eng d
020 |a 0521567084 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 428.4076 
082 0 |2 22  |a 428.4076 
100 1 0 |a Clapham, Caroline 
245 0 4 |a The development of IELTS:   |b a study of the effect of background knowledge on reading comprehension/  |c Caroline Clapham 
260 0 4 |a Cambridge:  |b Cambridge University Press,  |c 1996 
300 0 4 |a xiii, 303 σ :  |b διάγρ., πίν. ;  |c 22 εκ. 
490 0 4 |a Studies in language testing / Cambridge university press  |v 4 
500 0 4 |a Based on the author's doctoral work 
504 0 4 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 206-221) και ευρετήρια. 
504 0 4 |a Includes bibliographical references (p. 206-221) and indexes 
650 1 0 |a International English Language Testing System 
650 1 0 |a Reading comprehension  |x Testing 
650 1 7 |a Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων για την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα  |x ΑΓΓ 52 
650 1 0 |a International English Language Testing System 
650 1 0 |a Reading comprehension  |x Testing 
710 1 0 |a Cambridge University Press 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd1f536c5ad13446104209  |c 998a  |d 945l  |e 428.4076 ClaC d 1996  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7e5e6c5ad13446fd23ee  |c 998a  |d 945l  |e 428.4076 CLA  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc9ef86c5ad1344601f3aa  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books