Το μέλλον του ανταγωνισμού Συν-δημιουργία μοναδικής αξίας με τους πελάτες
Main Author: | Prahalad, C. K. |
---|---|
Other Authors: | Ramaswamy, Venkatram, Φραγκάκη, Μαρία |
Format: | Book |
Language: | Greek English |
Published: |
Αθήνα
Κλειδάριθμος
c2006
|
Subjects: |
Similar Items
-
101 ways to really satisfy your customers /
by: Griffiths, Andrew, 1966-
Published: (2002) -
Η εφαρμογή του customer relationship management στον ξενοδοχειακό κλάδο : η περίπτωση ξενοδοχείων της περιφέρειας Αττικής : [διδακτορική διατριβή] /
by: Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Published: (2017) -
Η εφαρμογή του customer relationship management στον ξενοδοχειακό κλάδο : η περίπτωση ξενοδοχείων της περιφέρειας Αττικής : [διδακτορική διατριβή] /
by: Σεργόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Published: (2017) -
Ποιότητα υπηρεσιών [και] μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
by: Γρηγορούδης, Ευάγγελος (1968- )
Published: (2000) -
Ενθουσιώδεις οπαδοί Μια επαναστατική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών
by: Blanchard, Kenneth H.
Published: (2005)