LEADER 01699nam a2200337 a 4500
001 2008344
005 20171111235954.0
008 130107s2012 r r 000 0 gre d
020 |a 9789605460884 
040 |a ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22η έκδ.  |a 371.9 
082 0 0 |2 23  |a 618.9289142 
245 1 0 |a Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη  |c επιστημονική επιμέλεια Ηλίας Ε. Κουρκούτας & Roberta Caldin 
260 1 0 |a Αθήνα:  |b Πεδίο,  |c 2012 
300 1 0 |a 478 σ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές 
650 1 7 |a Συμβουλευτική οικογένειας 
650 1 7 |a Παιδιά με αναπηρίες  |x Εκπαίδευση 
650 1 7 |a Παιδαγωγική της ένταξης 
650 1 7 |a Γονείς παιδιών με αναπηρίες  |x Υπηρεσίες 
650 1 7 |a Γονείς παιδιών με αναπηρίες  |x Συβουλευτική 
650 1 0 |a Family counseling 
650 1 0 |a Children with disabilities  |x Education 
650 1 0 |a Inclusive education 
650 1 0 |a Parents of children with disabilities  |x Services for 
650 1 0 |a Parents of children with disabilities  |x Counseling of 
700 1 0 |a Κουρκούτας, Ηλίας Ε. 
710 1 0 |a Πεδίο 
952 |a GR-AtPPV  |b 59cccc756c5ad134460935ae  |c 998a  |d 945l  |e 618.9289142 ΟΙΚ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59ccd55f6c5ad1344609bbba  |c 998a  |d 945l  |e 371.9 ΚουΗ ο 2012   |t 1  |x m  |z Books