|
|
|
|
LEADER |
02044nam a2200433 a 4500 |
001 |
2005013 |
005 |
20171111235950.0 |
008 |
000925s1998 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9600106142
|
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
050 |
|
4 |
|a LB1051
|b .D46 1996
|a LB1051
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 370.153
|b .D46 1996
|
082 |
|
0 |
|2 21η
|a 302.542
|
082 |
0 |
4 |
|2 21
|a 370.15
|
100 |
1 |
4 |
|a Δήμου, Γεώργιος Ηλία
|
245 |
1 |
0 |
|a Απόκλιση-στιγματισμός:
|b αφομοιωτική θεωρητική προσέγγιση των αποκλίσεων στο σχολείο/
|c Γεώργιος Ηλία Δήμου
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Gutenberg,
|c 2003,1998
|
300 |
1 |
0 |
|a 260 σ. :
|b σχ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Ψυχολογία (Gutenberg)
|v 10
|
500 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 243-256
|
500 |
0 |
0 |
|a Περιέχει ευρετήριο
|
500 |
0 |
0 |
|a Ποικίλες ανατυπώσεις που εμφανίζονται ως διαφορετικές εκδόσεις
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 243-256) και ευρετήριο (σ. 257-260).
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 243-256
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 243-256
|
650 |
0 |
0 |
|a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a Αποκλίνουσα συμπεριφορά
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning, Psychology of
|
650 |
0 |
0 |
|a Educational psychology
|
650 |
0 |
0 |
|a Problem children
|x Education
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση
|x Ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδιά
|x Ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning, Psychology of
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc892c6c5ad13446feb07d
|c 998a
|d 945l
|e 370.153 ΔΗΜ
|t 11
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccd1466c5ad1344609ac43
|c 998a
|d 945l
|e 302.542 ΔΗΜ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRThAnMak
|b 59cca0e96c5ad13446024656
|c 998a
|d 945l
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc369e6c5ad13446fb4aa2
|c 998a
|d 945l
|e LB 1051
|t 6
|x m
|z Books
|