|
|
|
|
LEADER |
02237nam a2200325 a 4500 |
001 |
2003411 |
005 |
20171111235948.0 |
008 |
140227s2011 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789606825149
|
040 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b gre
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1027
|b .C57 2011
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.39
|
100 |
1 |
0 |
|a Χρυσαφίδης, Κώστας
|
245 |
0 |
0 |
|a Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης:
|b διαθεματικότητα, διεπιστημονικότητα, ευέλικτη ζώνη, μέθοδος project, ενιαία συγκεντρωτική διδασκαλία/
|c Κώστας Χρυσαφίδης
|
250 |
0 |
0 |
|a 2η έκδ.
|
260 |
0 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Δίπτυχο,
|c 2011
|
300 |
0 |
0 |
|a 238 σ. :
|b εικ. ;
|c 23 εκ.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 233-238)
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβολιογραφικές εφαρμογές.
|
505 |
0 |
0 |
|a Διαθεματικότητα και προσχολική εκπαίδευση--1. Προσέγγιση του όρου διαθεματικότητα--2. Η σημασία του όρου παιδοκεντρισμός--3. Διαθεματικότητα και σχέδια εργασίας--4. Επιστημολογικές αφετηρίες της διαθεματικότητας--5. Ελληνικό σχολείο και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης--6. Εισαγωγή της διαθεματικότητας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα
|
650 |
0 |
0 |
|a Interdisciplinary approach in education
|
650 |
0 |
0 |
|a Interdisciplinary approach in education
|x Case studies
|z Greece
|
650 |
0 |
0 |
|a Project method in teaching
|x Case studies
|z Greece
|
650 |
0 |
0 |
|a ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)
|
650 |
0 |
0 |
|a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
|
710 |
0 |
0 |
|a Δίπτυχο
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc87916c5ad13446fe82e0
|c 998a
|d 945l
|e 371.39 ΧΡΥ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cce6286c5ad134460b98a1
|c 998a
|d 945l
|e 371.39 ΧΡΥ
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc33576c5ad13446fb0430
|c 998a
|d 945l
|e LB 1027
|t 5
|x m
|z Books
|