|
|
|
|
LEADER |
04585nam a2200433 a 4500 |
001 |
2001360 |
005 |
20171111235945.0 |
008 |
100916s20-- gr er nam |
020 |
|
|
|a 9789607335371
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.pepistdimd
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 158.24
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22η
|a 158.3
|
100 |
1 |
0 |
|a Μαλικιώση - Λοΐζου, Μαρία
|
110 |
2 |
0 |
|a Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
|
245 |
1 |
0 |
|a Συμβουλευτική γονέων :
|b ..για ένα ευτυχισμένο αύριο των παιδιών μας.. /
|c Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ; Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων ; Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
|
260 |
1 |
0 |
|a [χ. τ.] :
|b [χ. ό.],
|c [20--;]
|
300 |
1 |
0 |
|a 151 σ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Σχολές γονέων
|
500 |
0 |
0 |
|a Συνοδευτικό φυλλάδιο 30 σελίδων.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία (145-151 σ.)
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία : σ. 145-151
|
505 |
0 |
0 |
|a 1 Ανάπτυξη- εξέλιξη παιδιού και εφήβου [Βρεφική περίοδος (0-2ο έτος), Νηπιακή ή προσχολική περίοδος (3ο-6ο έτος), Σχολική περίοδος (7ο-11ο έτος), Εφηβική περίοδος (11ο, 12ο-17ο, 18ο έτος) 2 Οικογένεια (Η ελληνική οικογένεια, Δυσλειτουργίες της σύγχρονης οικογένειας, Οικογενειακή βία, Μορφές της οικογένειας, Νέες μορφές οικογένειας, Οι διάφορες όψεις της οικογένειας, Αναζήτηση μιας νέας μορφής οικογένειας), 3 Επικοινωνία-διαπροσωπικές σχέσεις (Διαπροσωπικές σχέσεις, Οικογενειακές σχέσεις, Σχέσεις αδελφών, Σχέσεις των παιδιών με συνομηλίκους), 4 Προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών (Ανυπακοή, Δειλία- αναστολή, Επιθετικότητα, Κοινωνική απομόνωση, Παραβατικότητα, Προβλήματα ύπνου, Υπερκινητικότητα-διάσπαση προσοχής, φοβίες), 5 Εργαζόμενοι γονείς (Προβλήματα που παρουσιάζονται στην οικογένεια όταν οι δύο γονείς εργάζονται, Εργαζόμενη μητέρα, Εργαζόμενος πατέρας), 6 Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση (Εισαγωγή, Η ανάπτυξη της σεξουαλικότητας, Η ταυτότητα του φύλου, Ο ρόλος των γονέων στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους), 7 Σχέση σχολείου-οικογένειας (Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου σε σχέση με το παιδί, Η ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού είναι κοινός στόχος της οικογένειας και του σχολείου, Συνεργασία σχολείου-οικογένειας).
|
650 |
1 |
7 |
|a Συμβουλευτική
|
650 |
1 |
7 |
|a Γονείς
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδιά
|x Ανατροφή
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανατροφή παιδιών
|
650 |
1 |
7 |
|a Διαπροσωπικές σχέσεις
|
650 |
1 |
0 |
|a Συμβουλευτική
|
650 |
1 |
0 |
|a Διαπροσωπικές σχέσεις
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδική ανάπτυξη
|
650 |
1 |
0 |
|a Οικογένειες
|x Ψυχολογικές απόψεις
|
700 |
1 |
0 |
|a Καραθανάση - Κατσαούνου, Αρετή
|
700 |
1 |
0 |
|a Μπότου, Αναστασία
|
700 |
1 |
0 |
|a Καραθανάση-Κατσαούνου, Αρετή
|
700 |
1 |
0 |
|a Μπότου, Αναστασία
|
710 |
1 |
0 |
|a Ελλάδα
|b Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
|
710 |
1 |
0 |
|b Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59cccf836c5ad13446098abd
|c 998a
|d 945l
|e 158.3 ΜΑΛ
|t 4
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd216b6c5ad13446106a7b
|c 998a
|d 945l
|e 158.24 ΜΑΛ
|t 9
|x m
|z Books
|