Table of Contents:
  • Δάσκαλοι, διδασκαλία και εκπαιδευτική ψυχολογία- Μαθητές- Η γνωστική ανάπτυξη και η γλώσσα- Προσωπική, κοινωνική και ηθική ανάπτυξη- Οι διαφορές των μαθητών και οι ανάγκες μάθησης- Κουλτούρα και κοινότητα- Μάθηση και κίνητρα- Οι συμπεριφοριστικές απόψεις για την μάθηση, Οι γνωστικές απόψεις για τη μάθηση- Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες- Οι κοινωνικογνωστικές και κονστρουκτιβιστικές απόψεις για τη μάθηση- Κίνητρα για μάθηση και διδασκαλία- Διδασκαλία- Δημιουργώντας περιβάλλοντα μάθησης- Διδασκαλία για επιτυχημένη μάθηση στο σχολείο- Η διδασκαλία με σκοπό την αυτορύθμιση, τη δημιουργικότητα και την ανοχή- Αξιολόγηση- Η σταθμισμένη εξέταση- Αξιολόγηση στην τάξη
  • Δάσκαλοι, διδασκαλία και εκπαιδευτική ψυχολογία- Μαθητές- Η γνωστική ανάπτυξη και η γλώσσα- Προσωπική, κοινωνική και ηθική ανάπτυξη- Οι διαφορές των μαθητών και οι ανάγκες μάθησης- Κουλτούρα και κοινότητα- Μάθηση και κίνητρα- Οι συμπεριφοριστικές απόψεις για την μάθηση, Οι γνωστικές απόψεις για τη μάθηση- Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες- Οι κοινωνικογνωστικές και κονστρουκτιβιστικές απόψεις για τη μάθηση- Κίνητρα για μάθηση και διδασκαλία- Διδασκαλία- Δημιουργώντας περιβάλλοντα μάθησης- Διδασκαλία για επιτυχημένη μάθηση στο σχολείο- Η διδασκαλία με σκοπό την αυτορύθμιση, τη δημιουργικότητα και την ανοχή- Αξιολόγηση- Η σταθμισμένη εξέταση- Αξιολόγηση στην τάξη.