Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /

Main Author: Tomlinson, Carol Ann.
Other Authors: Κορρέ, Ειρήνη,
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Γρηγόρης, 2015, c2014.
Subjects:
LEADER 01613nam a2200337 a 4500
001 1997754
005 20171111235939.0
008 141216t20152014gr a erb 000 0 gre|c
020 |a 9789603338413  |q (χαρτόδ.) 
040 |a GR-AtEKPP  |b gre 
050 4 |a LB3061.3  |b .T6516 2015  
082 0 |2 22  |a 371.394 
100 1 0 |a Tomlinson, Carol Ann. 
240 1 0 |a How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms.  |l Ελληνικά 
245 1 0 |a Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας /  |c Carol Ann Tomlinson ; επιμέλεια, μετάφραση Ειρήνη Κορρέ. 
260 1 0 |a Αθήνα :  |b Γρηγόρης,  |c 2015, c2014. 
300 1 0 |a 186 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
500 1 0 |a Μετάφραση του: How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms. 
650 1 7 |a Διαφοροποιημένη διδασκαλία. 
650 1 7 |a Διδασκαλία  |x Μέθοδοι. 
650 1 0 |a Individualized instruction. 
650 1 0 |a Teaching  |x Methods.  
650 1 0 |a Cognitive styles in children. 
650 1 0 |a Mixed ability grouping in education. 
650 1 0 |a Mixed ability grouping in education  |z United States. 
650 1 0 |a Learning ability. 
650 1 0 |a Classroom management  |z United States.  
700 1 0 |a Κορρέ, Ειρήνη, 
952 |a GRThAnMak  |b 59cca3c06c5ad1344602c67c  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc37296c5ad13446fb587f  |c 998a  |d 945l  |e LB3061.3  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd29f76c5ad13446112008  |c 998a  |d 945l  |e 371.394 TomC h/π 2015  |t 2  |x m  |z Books