|
|
|
|
LEADER |
01722nam a2200361 a 4500 |
001 |
1996869 |
005 |
20171111235938.0 |
008 |
081127s2001 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9600331847
|
040 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b gre
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1139.5.L35
|b A53 2001
|
082 |
|
0 |
|a 372.218
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 372.218
|
245 |
0 |
0 |
|a Ανάδυση του γραμματισμού:
|b έρευνα και πρακτική/
|c επιμέλεια Παναγιώτα Παπούλια-Τζελέπη
|
250 |
0 |
0 |
|a 2η έκδ.
|
260 |
0 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Καστανιώτης,
|c 2001
|
300 |
0 |
0 |
|a 381 σ. :
|b εικ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Παιδαγωγικά
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιιβλιογραφία: σ. [379]-381
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
505 |
0 |
0 |
|a Παρατηρώντας το γραπτό λόγο -- Από την παρατήρηση στη συνειδητοποίηση -- Το πλαίσιο της διαδικασίας : οικογένεια και σχολείο
|
650 |
0 |
0 |
|a Education, Preschool
|
650 |
0 |
0 |
|a Children
|x Writing
|
650 |
0 |
0 |
|a Language arts (Early childhood)
|z Greece
|
650 |
0 |
0 |
|a Literacy
|
650 |
0 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΓΡΑΦΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ *
|
700 |
1 |
0 |
|a Παπούλια-Τζελέπη, Π.
|
700 |
1 |
0 |
|a Παπούλια-Τζελέπη, Παναγιώτα
|
710 |
1 |
0 |
|a Καστανιώτης
|
710 |
1 |
0 |
|a Καστανιώτη
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc34726c5ad13446fb1c92
|c 998a
|d 945l
|e LB 1139 .5
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc881d6c5ad13446fe930e
|c 998a
|d 945l
|e 372.218 ANA
|t 1
|x m
|z Books
|