Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-ηθική μάθηση : η οικο-σωματική-βιωματική προσέγγιση ως εναλλακτική πρόταση στο γνωστικισμό: προς μια βιωματική, ευρετική και επικοινωνιακή ψυχοπαιδαγωγική /

Main Author: Πουρκός, Μάριος Α.
Corporate Author: Gutenberg
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Gutenberg , 1997
Series:Οικο-σωματικές - βιωματικές προσεγγίσεις ; 1
Subjects:
LEADER 03281nam a2200709 a 4500
001 1996443
005 20171111235938.0
008 990226s1997 gr r 000 0 gre d
020 |a 9600106606 
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 23η  |a 302 
082 0 |2 21  |a 302 
082 0 |2 22  |a 302.2 
082 0 |2 21  |a 302 
082 0 |2 22nd ed.  |a 302 
082 0 |a 302 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 302 
100 1 0 |a Πουρκός, Μάριος Α. 
245 1 2 |a Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-ηθική μάθηση :  |b η οικο-σωματική-βιωματική προσέγγιση ως εναλλακτική πρόταση στο γνωστικισμό: προς μια βιωματική, ευρετική και επικοινωνιακή ψυχοπαιδαγωγική /  |c Μάριος Α. Πουρκός 
260 1 2 |a Αθήνα :  |b Gutenberg ,  |c 1997 
300 1 2 |a 479 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 2 |a Οικο-σωματικές - βιωματικές προσεγγίσεις ;  |v 1 
504 0 2 |a Βιβλιογραφία: σ. 433-479 
504 0 2 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία. 
504 0 2 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 433-479) 
504 0 2 |a Βιβλιογραφία: σ. 433-479. 
504 0 2 |a Περιέχει βιβλιογραφία: σ.433-479. 
504 0 2 |a Βιβλιογραφία: σ. 433-479 
650 1 0 |a Κοινωνική ψυχολογία 
650 1 0 |a Γνωστικισμός 
650 1 0 |a Επικοινωνία 
650 1 0 |a Μάθηση, Ψυχολογία της 
650 1 7 |a Κοινωνική ψυχολογία 
650 1 7 |a Επικοινωνία 
650 1 0 |a Communication 
650 1 7 |a Κοινωνική μάθηση 
650 1 0 |a Social ethics 
650 1 7 |a Επικοινωνία 
650 1 7 |a Εκπαίδευση 
650 1 7 |a Μάθηση 
650 1 7 |a Κοινωνική μάθηση 
650 1 7 |a Γνώση 
650 1 0 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
650 1 0 |a Μάθηση  |x Ψυχολογία 
650 1 7 |a Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη  |x ΕΚΠ 51 
650 1 7 |a Κοινωνική ψυχολογία  
650 1 7 |a Κοινωνική ψυχολογία 
650 1 7 |a Γνωστικισμός 
650 1 7 |a Εκπαιδευτική ψυχολογία 
650 1 7 |a Μάθηση, Ψυχολογία της 
650 1 0 |a ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ * 
650 1 0 |a ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ * 
650 1 0 |a ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ *  |x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
650 1 7 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
710 1 7 |a Gutenberg 
710 0 7 |a Gutenberg 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7fcb6c5ad13446fd6598  |c 998a  |d 945l  |e 302 ΠΟΥ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc857b6c5ad13446fe44fa  |c 998a  |d 945l  |e 302 ΠΟΥ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-KaHUA  |b 59cca7286c5ad13446036520  |c 998a  |d 945l  |e 155.4 ΠΟΥ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtPPV  |b 59cccedd6c5ad13446097bb3  |c 998a  |d 945l  |e 302 ΠΟΥ  |t 3  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd20ab6c5ad13446105bc1  |c 998a  |d 945l  |e Κατηχητική 3335  |t 6  |x m  |z Books