|
|
|
|
LEADER |
03281nam a2200709 a 4500 |
001 |
1996443 |
005 |
20171111235938.0 |
008 |
990226s1997 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9600106606
|
040 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 23η
|a 302
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 302
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 302.2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 302
|
082 |
|
0 |
|2 22nd ed.
|a 302
|
082 |
|
0 |
|a 302
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 302
|
100 |
1 |
0 |
|a Πουρκός, Μάριος Α.
|
245 |
1 |
2 |
|a Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-ηθική μάθηση :
|b η οικο-σωματική-βιωματική προσέγγιση ως εναλλακτική πρόταση στο γνωστικισμό: προς μια βιωματική, ευρετική και επικοινωνιακή ψυχοπαιδαγωγική /
|c Μάριος Α. Πουρκός
|
260 |
1 |
2 |
|a Αθήνα :
|b Gutenberg ,
|c 1997
|
300 |
1 |
2 |
|a 479 σ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
0 |
2 |
|a Οικο-σωματικές - βιωματικές προσεγγίσεις ;
|v 1
|
504 |
0 |
2 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 433-479
|
504 |
0 |
2 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.
|
504 |
0 |
2 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 433-479)
|
504 |
0 |
2 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 433-479.
|
504 |
0 |
2 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία: σ.433-479.
|
504 |
0 |
2 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 433-479
|
650 |
1 |
0 |
|a Κοινωνική ψυχολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Γνωστικισμός
|
650 |
1 |
0 |
|a Επικοινωνία
|
650 |
1 |
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνική ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Επικοινωνία
|
650 |
1 |
0 |
|a Communication
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνική μάθηση
|
650 |
1 |
0 |
|a Social ethics
|
650 |
1 |
7 |
|a Επικοινωνία
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Μάθηση
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνική μάθηση
|
650 |
1 |
7 |
|a Γνώση
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Μάθηση
|x Ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη
|x ΕΚΠ 51
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνική ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνική ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Γνωστικισμός
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαιδευτική ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
1 |
0 |
|a ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *
|x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
710 |
1 |
7 |
|a Gutenberg
|
710 |
0 |
7 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7fcb6c5ad13446fd6598
|c 998a
|d 945l
|e 302 ΠΟΥ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc857b6c5ad13446fe44fa
|c 998a
|d 945l
|e 302 ΠΟΥ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b 59cca7286c5ad13446036520
|c 998a
|d 945l
|e 155.4 ΠΟΥ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59cccedd6c5ad13446097bb3
|c 998a
|d 945l
|e 302 ΠΟΥ
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd20ab6c5ad13446105bc1
|c 998a
|d 945l
|e Κατηχητική 3335
|t 6
|x m
|z Books
|