The discipline of market leaders : choose your customers, narrow your focus, dominate your market /
Main Author: | Treacy, Michael. |
---|---|
Other Authors: | Wiersema, Frederik D. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Reading, Mass. :
Addison-Wesley Pub. Co.,
c1995.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Οι αρχές λειτουργίας των ηγετών της αγοράς: επιλέξτε τους πελάτες σας, περιορίστε την εστίαση σας, υπερισχύστε στην αγορά σας/
by: Treacy, Michael
Published: (1997) -
Οι αρχές λειτουργίας των ηγετών της αγοράς : επιλέξτε τους πελάτες σας, περιορίστε την εστίασή σας, υπερισχύστε στην αγορά σας /
by: Treacy, Michael
Published: (1997) -
Ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων/
by: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Published: (1990) -
Divide and conquer :target your customers through market segmentation /
by: Webber, Harry 1944-
Published: (1998) -
Market segmentation /
by: Frank, Ronald Edward, 1933-
Published: (1972)