LEADER 01417nam a2200289 a 4500
001 1994267
005 20171111235934.0
008 040826s1997 gr r 000 0 eng d
020 |a 0521498805 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 418.007 
100 1 0 |a Williams, Marion,  |d 1948- 
245 1 0 |a Psychology for language teachers :  |b a social constructivist approach /  |c Marion Williams and Robert L. Burden 
260 1 0 |a Cambridge:  |b Cambridge University Press,  |c c1997 
300 1 0 |a ix, 240 σ. :  |b εικ. ;  |c 22 εκ. 
490 0 0 |a Cambridge language teaching library 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. 209-227. 
504 0 0 |a Ευρετήρια: σ. 228-240. 
650 1 0 |a Language teachers  |x Psychology 
650 1 0 |a Constructivism (Psychology) 
650 1 0 |a Language and languages  |x Study and teaching  |x Psychological aspects 
650 1 7 |a Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων για την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα  |x ΑΓΓ 52 
700 1 7 |a Burden, Robert L. 
710 1 7 |a Cambridge University Press 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7b9a6c5ad13446fc9e60  |c 998a  |d 945l  |e 418.007 WIL  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a GRThAnMak  |b 59cca2a56c5ad13446029610  |c 998a  |d 945l  |e 370.15 WIL  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd24906c5ad1344610aa8f  |c 998a  |d 945l  |e 418.0071 WilM p 1997  |t 2  |x m  |z Books