LEADER 01516nam a2200349 a 4500
001 1992928
005 20171111235932.0
008 061218s2004 enk r 000 0 eng d
020 |a 0340807660 
040 |a EAP  |b gre  |e aacr2 
050 |a P118.2  |b .M58 2004 
082 0 |2 21  |a 401.93 
082 0 |2 22  |a 418.0071 
082 0 |2 22  |a 418 
100 1 0 |a Mitchell, Rosamond 
245 0 0 |a Second language learning theories/  |c Rosamond Mitchell, Florence Myles 
250 0 0 |a 2η έκδ. 
260 0 0 |a London:  |b Arnold,  |c c2004 
300 0 0 |a xiii, 303 σ. :  |b σχήμ. ;  |c 24 εκ. 
504 0 0 |a Ευρετήριο: σ. 289-303. 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: 263-288. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [263]-288) και ευρετήριο 
650 0 0 |a Second language acquisition 
650 0 0 |a Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας  |x ΑΓΓ 53 
650 0 0 |a Second language acquisition 
700 1 0 |a Myles, Florence 
710 1 0 |a Arnold 
710 1 0 |a Oxford University Press 
952 |a GrThPMO  |b 59b003656c5ad17d7e5a8a8f  |c 952a  |d 9528  |e P118.2.M58 2004  |t 7  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc30e86c5ad13446fad4df  |c 998a  |d 945l  |e P118.2  |t 3  |x m  |z Books 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7f396c5ad13446fd4aea  |c 998a  |d 945l  |e 401.93 MIT  |t 2  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd1fce6c5ad13446104ab7  |c 998a  |d 945l  |e 418.0071 MitR s 2004  |t 2  |x m  |z Books