|
|
|
|
LEADER |
01516nam a2200349 a 4500 |
001 |
1992928 |
005 |
20171111235932.0 |
008 |
061218s2004 enk r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0340807660
|
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e aacr2
|
050 |
|
|
|a P118.2
|b .M58 2004
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 401.93
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 418.0071
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 418
|
100 |
1 |
0 |
|a Mitchell, Rosamond
|
245 |
0 |
0 |
|a Second language learning theories/
|c Rosamond Mitchell, Florence Myles
|
250 |
0 |
0 |
|a 2η έκδ.
|
260 |
0 |
0 |
|a London:
|b Arnold,
|c c2004
|
300 |
0 |
0 |
|a xiii, 303 σ. :
|b σχήμ. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
0 |
0 |
|a Ευρετήριο: σ. 289-303.
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: 263-288.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [263]-288) και ευρετήριο
|
650 |
0 |
0 |
|a Second language acquisition
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας
|x ΑΓΓ 53
|
650 |
0 |
0 |
|a Second language acquisition
|
700 |
1 |
0 |
|a Myles, Florence
|
710 |
1 |
0 |
|a Arnold
|
710 |
1 |
0 |
|a Oxford University Press
|
952 |
|
|
|a GrThPMO
|b 59b003656c5ad17d7e5a8a8f
|c 952a
|d 9528
|e P118.2.M58 2004
|t 7
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc30e86c5ad13446fad4df
|c 998a
|d 945l
|e P118.2
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7f396c5ad13446fd4aea
|c 998a
|d 945l
|e 401.93 MIT
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd1fce6c5ad13446104ab7
|c 998a
|d 945l
|e 418.0071 MitR s 2004
|t 2
|x m
|z Books
|