Table of Contents:
  • 1. Γενικές σκέψεις και βιβλιογραφική προσέγγιση (1. Επιδράσεις του παρελθόντος, 2. Ψυχολογική προσέγγιση των θεμάτων: πειθαρχία και τιμωρίες), 2. Παρουσίαση της έρευνας, μεθοδολογία (1. Ελεύθερες συνομιλίες με τους δασκάλους και τους μαθητές, 2. Ερωτηματολόγια προς τους διδάσκοντες και τα παιδιά), 3. Ανάλυση αποτελεσμάτων (1. Πρότυπο αναφοράς, 2. Περιγραφή εφαρμοζόμενων τιμωριών, 3. Γνώμες των δασκάλων και των μαθητών για τη βασιμότητα του συστήματος, 4. Εξέλιξη της πειθαρχίας και των σχολικών τιμωριών, Αιτίες αυτής της εξέλιξης, 5. Αντιλήψεις για την παιδική ηλικία, 6. Επιδράσεις θεσμικές, επιδράσεις κοινωνικές, 7. Η επίδραση παραγόντων που συνδέονται με το δάσκαλο, την προσωπικότητά του, τον εκπαιδευτικό του ρόλο, 8. Η επίδραση των γονέων των μαθητών, 9. Oι κύριες αιτίες του πειθαρχικού και του ποινικού συστήματος στο σχολείο), 4. Γενικό συμπέρασμα.