|
|
|
|
LEADER |
04145nam a2200625 a 4500 |
001 |
1981257 |
005 |
20171111235916.0 |
008 |
000509r19981996gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9600106428
|
040 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 372.7
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 510.71
|
082 |
0 |
0 |
|a 372.21
|
082 |
0 |
0 |
|a 372.7
|
082 |
0 |
4 |
|2 21
|a 372.7
|
082 |
0 |
0 |
|2 21 εκδ.
|a 372.242
|
100 |
1 |
0 |
|a Τζεκάκη, Μαριάννα
|
245 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικές δραστηριότητες για την προσχολική ηλικία/
|c Μαριάννα Τζεκάκη
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Gutenberg,
|c 1998, c1996
|
300 |
1 |
0 |
|a 204 σ. :
|b εικ., πίνακες, φωτογραφίες ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Παιδαγωγική σειρά
|
500 |
0 |
0 |
|a Ποικίλες ανατυπώσεις που εμφανίζονται ως διαφορετικές εκδόσεις
|
500 |
0 |
0 |
|a 2η ανατύπωση.
|
500 |
0 |
0 |
|a 1η ανατύπωση 1998
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 199-204
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 199-204
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
504 |
1 |
0 |
|a Βιβλιογραφία:σ.[199]-204
|
504 |
1 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 199-204
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 199-204).
|
505 |
1 |
0 |
|a Α΄ Διδακτική προσέγγιση των μαθηματικών εννοιών, 1 Τι μαθηματικά κάνουμε στην προσχολική ηλικία, 2 Γιατί κάνουμε μαθηματικά στην προσχολική ηλικία, 3 Ποιές μαθηματικές έννοιες προσεγγίζουμε στην προσχολική ηλικία; Στόχοι και περιεχόμενο, 4 Πως επεξεργαζόμαστε διδακτικά τις μαθηματικές έννοιες, 5 Πως δημιουργούμε κατάλληλες διδακτικές καταστάσεις; 6 Πλαίσιο για τη διδακτική ανάλυση μιας δραστηριότητας, Β' Στόχοι και περιεχόμενα ενός προγράμματος δραστηριοτήτων, 1 Προσέγγιση των εννοιών χώρου, 2 Προσέγγιση των ποιοτικών σχέσεων, 3 Προσέγγιση των ποσοτικών σχέσεων, 4 Προσέγγιση μεγεθών και μετρήσεων.
|
650 |
1 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching
|
650 |
1 |
0 |
|a Mathematical recreations
|
650 |
1 |
0 |
|a Teaching
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαίδευση, Προσχολική
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία
|x Μεθοδολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a μαθηματικά
|
650 |
1 |
0 |
|a εκπαίδευση,προσχολική
|
650 |
1 |
0 |
|a προγράμματα μαθημάτων
|
650 |
1 |
0 |
|a Education, Preschool
|
650 |
1 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (elementary)
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαίδευση, Προσχολική
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Στοιχειώδης)
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Στοιχειώδης εκπαίδευση)
|
650 |
1 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Primary)
|
650 |
1 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Preschool)
|
650 |
1 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) *
|
710 |
1 |
0 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc36076c5ad13446fb3ed2
|c 998a
|d 945l
|e QA 16
|t 10
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc88986c5ad13446fea1b5
|c 998a
|d 945l
|e 372.242 TZE
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd27786c5ad1344610e69f
|c 998a
|d 945l
|e 372.704 2 ΤΖΕ
|t 5
|x m
|z Books
|