|
|
|
|
LEADER |
05095nam a2200757 a 4500 |
001 |
1978081 |
005 |
20171111235912.0 |
008 |
011129q20012000gr erb 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9608077036
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21st
|a 375.001
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 375.001
|
082 |
|
0 |
|2 22η
|a 375.001
|
082 |
|
0 |
|2 21st ed.
|a 375
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 371.3
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 375
|
100 |
1 |
0 |
|a Χατζηγεωργίου, Γιάννης
|
245 |
1 |
0 |
|a Γνώθι το curriculum:
|b γενικά και ειδικά θέματα αναλυτικών προγραμμάτων και διδακτικής/
|c Χατζηγεωργίου Γιάννης
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Ατραπός,
|c 2001
|
300 |
1 |
0 |
|a 662+[2] σ. :
|b εικ. ;
|c 22 εκ.
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφίες
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
505 |
0 |
0 |
|a 1 Η ανάγκη αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων, 2 Εννοιολογική αποσαφήνιση και είδη αναλυτικών προγραμμάτων, 3 Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων, 4 Μοντέλα σχεδιασμού, 5 Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα, 6 Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων, 7 Το σκεπτικό του Tyler, 8 Τεχνολογία και αναλυτικά προγράμματα, 9 Η αξιολόγηση του αναλυτικού προγράμματος, 10 Η λειτουργία του αναλυτικού προγράμματος, 11 Αναλυτικά προγράμματα για το μέλλον, 12 Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου, 13 Η επιστημολογία του κονστρουκτιβισμού και οι συνέπειές της για το αναλυτικό πρόγραμμα και τη διδασκαλία, 14 Μαθησιακά στίλ και πολλαπλές ευφυίες, 15 Ο ρόλος του δεξιού ημισφαιρίου στη διαδικασία της μάθησης, 16 Εμπειρίες με νόημα, 17 Η ομαδοσυνεργατική μάθηση, 18 Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, 19 Η ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης, 20 Γνωστικά μοντέλα, 21 Η πολυμορφία του ρόλου του δασκάλου, 22 Προβλήματα και προοπτικές στο χώρο των αναλυτικών προγραμμάτων.
|
650 |
0 |
0 |
|a Education
|x Curricula
|
650 |
0 |
0 |
|a Curriculum planning
|
650 |
0 |
0 |
|a Curriculum evaluation
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|x Αναλυτικά προγράμματα
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχεδιασμός αναλυτικού προγράμματος
|
650 |
0 |
0 |
|a Αξιολόγηση αναλυτικού προγράμματος
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Αναλυτικό πρόγραμμα
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχεδιασμός αναλυτικού προγράμματος
|
650 |
0 |
0 |
|a Αξιολόγηση αναλυτικού προγράμματος
|
650 |
0 |
0 |
|a Tyler,Ralph
|
650 |
0 |
0 |
|a Τεχνολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθητές
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτικοί
|
650 |
0 |
0 |
|a Δάσκαλοι
|
650 |
0 |
0 |
|a Κονστρουκτιβισμός
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση
|
650 |
0 |
0 |
|a Διδασκαλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Κριτική σκέψη
|
650 |
0 |
0 |
|a Σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|x Προγράμματα σπουδών
|
650 |
0 |
0 |
|a Διδασκαλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μελέτη, Μεθοδός της
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|x Προγράμματα μαθημάτων
|
650 |
0 |
0 |
|a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
|
650 |
0 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
|x ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
|
650 |
0 |
0 |
|a Education
|x Curricula
|
650 |
0 |
0 |
|a Teaching
|
650 |
0 |
0 |
|a Curriculum planning
|
710 |
0 |
0 |
|a Ατραπός
|
710 |
0 |
0 |
|a Ατραπός
|
710 |
0 |
0 |
|a Ατραπός
|
710 |
0 |
0 |
|a Ατραπός
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc335d6c5ad13446fb0494
|c 998a
|d 945l
|e LB 1570
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc879a6c5ad13446fe83e8
|c 998a
|d 945l
|e 375 ΧΑΤ
|t 5
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccd0756c5ad13446099c7b
|c 998a
|d 945l
|e 375.001 ΧΑΤ
|t 4
|x m
|z Books
|