LEADER 02181nam a2200433 a 4500
001 1977507
005 20171111235911.0
008 990929s1998 enk r 000 0 eng d
020 |a 0750708166  |q σε κιβώτιο 
040 |a GR-KoDPT  |b greeAACR2 
050 |a QA27.5  |b .W35 1998 
050 |a QA27.5 
082 0 |2 21  |a 510/.82 
082 0 |2 21  |a 510.82 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 510.82 
100 1 0 |a Walkerdine, Valerie 
245 0 0 |a Counting girls out:   |b girls and mathematics/  |c Valerie Walkerdine 
250 0 0 |a New ed. 
260 0 0 |a London ;  |b Falmer Press,  |c 1998  |a Bristol, PA: 
300 0 0 |a vii, 183 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Studies in mathematics education series  |v 8 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 172-177) και ευρετήριο 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
505 1 0 |a 1 Subtracting the feminine, 2 The truth about girls, 3 Science, reason and the female mind, 4 Mothers and daughters at four, 5 Power and gender in nursery school, 6 Entering infant school, 7 10-years olds, 8 Junior-secondary transition, 9 Entering secontary school, 10 The fourth year, 12 No charge: political arithmetic for women. 
650 1 0 |a Mathematical ability  |x Sex differences 
650 1 0 |a Sex differences in education 
650 1 0 |a Women in mathematics 
650 1 0 |a Mathematics  |x Study and teaching  |z Great Britain 
650 1 0 |a Mathematical ability  |x Sex differences 
650 1 0 |a Sex differences in education 
650 1 0 |a Women in mathematics 
650 1 0 |a Mathematics  |x Study and teaching  |z Great Britain 
650 1 0 |a Μαθηματική ικανότητα  |x Διαφορές φύλου 
650 1 0 |a ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ *  |z ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ 
710 1 0 |a Falmer 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc36016c5ad13446fb3e39  |c 998a  |d 945l  |e QA 27 .5  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc88966c5ad13446fea177  |c 998a  |d 945l  |e 510.82 WAL  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0440896c5ad14ac1ea74b8  |c 998a  |d 945l  |t 1  |x m  |z Books