Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /

Main Author: Jhally, Sut
Other Authors: Τεντέ, Ηρώ,, Παπαθανασόπουλος, Στέλιος,
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Καστανιώτης, c1997.
Subjects:
LEADER 01502nam a2200289 a 4500
001 1974809
005 20171111235907.0
008 980427s1997 gr 001 0 gre d
020 |a 9600318085 
040 |a GR-IeTEI  |b gre 
050 4 |a HF5827  |b .J4916 1997 
100 1 4 |a Jhally, Sut 
240 1 3 |a The codes of advertising: fetishism and the political economy of meaning in the consumer society 
245 1 3 |a Οι κώδικες της διαφήμισης :  |b ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /  |c Σατ Τζάλυ; μετέφραση Ηρώ Τεντέ; επιμέλεια Στέλιος Παπαθανασόπουλος. 
260 1 3 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτης,  |c c1997. 
300 1 3 |a 247 σ. :  |b πιν. ;  |c 25 εκ. 
504 1 3 |a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 235) και ευρετήριο (σ. 245). 
650 1 0 |a Advertising  |x Social aspects 
650 1 0 |a Mass media 
650 1 0 |a Symbolism in advertising 
650 1 4 |a Διαφήμιση  |x Κοινωνικές απόψεις 
650 1 4 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης 
650 1 4 |a Συμβολισμός στη διαφήμιση 
700 1 4 |a Τεντέ, Ηρώ, 
700 1 4 |a Παπαθανασόπουλος, Στέλιος, 
952 |a GRHeTEI  |b 59ccc7ca6c5ad13446087c4b  |c 998a  |d 945l  |e HF5827 .J4916 1997  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a CY-LiCUT  |b 5a01a5686c5ad14ac1e78288  |c 945l  |d 998a  |t 1  |x m  |z Books