A handbook of qualitative methodologies of mass communication research/

Other Authors: Jensen, Klaus Bruhn, Jankowski, Nicholas W.
Format: Book
Language:English
Published: London: Routledge, 1995
Subjects:
LEADER 01079nam a2200229 a 4500
001 1971880
005 20171111235903.0
008 971110s1995 enk r 000 | eng d
020 |a 0415054052 
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21η  |a 302.23072 
245 1 0 |a A handbook of qualitative methodologies of mass communication research/  |c edited by Klaus Bruhn Jensen and Nicholas W. Jankowski 
260 1 0 |a London:  |b Routledge,  |c 1995 
300 1 0 |a xiv, 272 σ. :  |b πίν. ;  |c 22 εκ. 
500 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια 
650 1 0 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης  |x Έρευνα  |x Μεθοδολογία 
650 1 0 |a Ανθρωπιστικές επιστήμες  |x Μεθοδολογία 
650 1 0 |a Κοινωνικές επιστήμες  |x Μεθοδολογία 
700 1 0 |a Jensen, Klaus Bruhn 
700 1 0 |a Jankowski, Nicholas W. 
952 |a CY-LiCUT  |b 5a01a6416c5ad14ac1e79a2d  |c 945l  |d 998a  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccc6af6c5ad1344608518a  |c 998a  |d 945l  |e 302.23072 HAN  |t 1  |x m  |z Books