LEADER 04935nam a2201093 a 4500
001 1971531
005 20171111235902.0
008 040506s1993 gr r 000 0 gre d
020 |a 9602352280 
040 |a EAP  |b gre 
041 1 |a gre  |h rus 
080 0 |a 340.12 
082 0 0 |2 21  |a 401.9 
082 0 0 |2 22  |a 401.9 
082 0 0 |2 21η  |a 401.9 
082 0 0 |a 401.9 
082 0 0 |a 153.65 
082 0 4 |2 21  |a 401.9 
082 0 0 |a 401.93 
100 1 0 |a Vygotsky, Lev Semenovich,  |d 1896-1934 
245 1 0 |a Σκέψη και γλώσσα/  |c Λεβ Βυγκότσκι ; μετάφραση Αντζελίνα Ρόδη 
250 1 0 |a 2η έκδ. 
260 1 0 |a Αθήνα:  |b Γνώση,  |c 1993 
300 1 0 |a 439 σ. ;  |c 22 εκ. 
490 0 0 |a Φιλοσοφική και Πολιτική Βιβλιοθήκη ;  |v 22 
500 0 0 |a Μετάφραση από: Denken und Sprechen. 
500 0 0 |a Mετάφραση του: Denken und sprechen 
500 0 0 |a Η μετάφραση έγινε με βάση τη γερμανική έκδοση. 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. [437]-439. 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. [437]-439. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφία:(σ.437-439) 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία:σ.[437]-439 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. 437-439 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. [437]-439 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
505 0 0 |a 1 Προβλήματα και μέθοδοι της έρευνας, 2 Το πρόβλημα της γλώσσας και της νόησης στο παιδί κατά την θεωρία του Jean Piaget, 3 Το πρόβλημα της εξέλιξης της γλώσσας κατά την αντίληψη του William Stern, 4 Η εξελικτική-ιστορική προέλευση νόησης και γλώσσας, 5 Πειραματική διερεύνηση της εξέλιξης των εννοιών, 6 Έρευνα της ανάπτυξης επιστημονικών εννοιών στην παιδική ηλικία, 7 Σκέψη και λέξη. 
600 0 0 |a Piaget,Jean,  |d 1896-1980 
600 0 0 |a Stern,William,  |d 1871-1938 
650 1 0 |a Νόηση 
650 1 0 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 0 |a Γλωσσολογία 
650 1 7 |a Γλώσσα, κοινωνία και εκπαίδευση  |x ΕΚΠ 61 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Ψυχολογία 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Γλώσσα 
650 1 7 |a Γλώσσα 
650 1 7 |a Σκέψη 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a ΠΑΙΔΙΑ--ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Γλώσσα 
650 1 7 |a Δίκαιο  |x Φιλοσοφία 
650 1 7 |a 4019 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a Παιδιά 
650 1 7 |a Ψυχολογία 
650 1 7 |a Παιδική ψυχολογία 
650 1 7 |a Σκέψη 
650 1 7 |a Γλώσσα 
650 1 7 |a Ψυχολογία 668 
650 1 7 |a Φιλοσοφία της γλώσσας 
650 1 0 |a Γλώσσα, Πρόσκτηση της 
650 1 0 |a Σκέψη 
650 1 0 |a Αντίληψη στα παιδιά 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a Γλωσσική κατάκτηση 
650 1 7 |a Σκέψη και συλλογισμός 
650 1 0 |a Psycholinguistics 
650 1 0 |a Language acquisition 
650 1 0 |a Thought and thinking 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Γλώσσα 
650 1 7 |a Παιδική ανάπτυξη 
650 1 7 |a Παιδική ψυχολογία 
650 1 0 |a Psycholinguistics 
650 1 0 |a Children  |x Language 
650 1 7 |a Ψυχογλωσσολογία 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Γλώσσα 
650 1 0 |a Child psychology 
650 1 7 |a Παιδική ψυχολογία 
650 1 0 |a ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ *  |x ΑΝΑΠΤΥΞΗ * 
650 1 0 |a Psycholinguistics 
700 1 0 |a Ρόδη, Αντζελίνα 
700 1 0 |a Ρόδη, Αντζελίνα 
710 1 0 |a Γνώση 
710 1 0 |a Γνώση Ε.Π.Ε. 
952 |a GR-AtNTU  |b 59cc23c46c5ad13446f90b8e  |c 998a  |d 945l  |e 401.9 VYG  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7e306c5ad13446fd1ba1  |c 998a  |d 945l  |e 401.9 VYG  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc84506c5ad13446fe2356  |c 998a  |d 945l  |e 401.93 VYG  |t 3  |x m  |z Books 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc9e5d6c5ad1344601d923  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtPPV  |b 59cccceb6c5ad134460943c2  |c 998a  |d 945l  |e 401.9 VYG  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd1f3d6c5ad13446104070  |c 998a  |d 945l  |e 155.413 VYG  |t 7  |x m  |z Books