Metacognition in educational theory and practice/

Corporate Author: Lawrence Erlbaum
Other Authors: Hacker, Douglas J., Dunlosky, John
Format: Book
Language:English
Published: Mahwah, NJ.: Lawrence Erlbaum, c1998
Series:The educational psychology series
Subjects:
LEADER 01004nam a2200241 a 4500
001 1965836
005 20171111235855.0
008 050610s1998 gr r 000 0 eng d
020 |a 0805824820 
040 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 370.152 
245 0 0 |a Metacognition in educational theory and practice/  |c edited by Douglas J. Hacker, John Dunlosky, Arthur C. Graesser 
260 0 0 |a Mahwah, NJ.:  |b Lawrence Erlbaum,  |c c1998 
300 0 0 |a xiv, 407 p. ;  |c 24 cm. 
490 0 0 |a The educational psychology series 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
650 1 0 |a ΓΝΩΣΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ *  |x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
700 1 0 |a Hacker, Douglas J. 
700 1 0 |a Dunlosky, John 
710 1 0 |a Lawrence Erlbaum 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc903b6c5ad13446ff1ca3  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7d616c5ad13446fcf517  |c 998a  |d 945l  |e 370.152 MET  |t 2  |x m  |z Books