|
|
|
|
LEADER |
00934nam a2200229 a 4500 |
001 |
1954612 |
005 |
20171111235839.0 |
008 |
080229s2002 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0805838848
|
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 370.1523
|
245 |
0 |
0 |
|a Goals, goal structures, and patterns of adaptive learning/
|c edited by Carol Midgley
|
260 |
0 |
0 |
|a Mahwah, N.J.:
|b L. Erlbaum Associates,
|c 2002
|
300 |
0 |
0 |
|a xvii, 311 p. :
|b ill. ;
|c 24 cm.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *
|x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΣΚΟΠΟΣ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)
|
650 |
1 |
0 |
|a ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
700 |
1 |
0 |
|a Midgley, Carol
|
710 |
1 |
0 |
|a Lawrence Erlbaum
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7d266c5ad13446fcea06
|c 998a
|d 945l
|e 370.152 3 GOA
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRThAnMak
|b 59cc90016c5ad13446ff12d6
|c 998a
|d 945l
|x m
|z Books
|