LEADER 05529nam a2200721 a 4500
001 1951504
005 20171111235835.0
008 090520s2008 gr er 000 0 gre d
020 |a 9789600112481 
040 |a GrIoPKV  |b gre  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
050 1 |a LB1051  |b .E4716 2008 
082 1 0 |2 22  |a 370.15 
082 0 4 |2 22  |a 370.15 
082 0 0 |2 22 έκδ.  |a 370.15 
240 1 1 |a Educational psychology  |l Ελληνική 
245 1 0 |a Εκπαιδευτική ψυχολογία:   |b αποτελεσματική διαδικασία αποτελεσματική μάθηση/  |c Stephen N. Elliott .. [κ.ά] ; μετάφραση Μαρία Σόλμαν, Φρόσω Καλύβα ; επιμέλεια Αγγελική Λεονταρή, Έφη Συγκολλίτου 
260 1 0 |a Αθήνα:  |b Gutenberg,  |c 2008 
300 1 0 |a 790 σ. :  |b εικ. (μερ. έγχρ.) ;  |c 28 εκ. 
500 1 0 |a Μετάφραση του: Educational psychology: effective teaching, effective learning. 
500 1 0 |a Περιλαμβάνει ευρετήριο 
500 1 0 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Educational psychology: effective teaching, effective learning, 3rd edition 
504 1 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
504 1 0 |a Βιβλιογραφία: σ. [773]-785 
504 1 0 |a Βιβλιογραφία: σ. 773-785 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
505 0 0 |a Πρόλογος -- Πρόλογος στην Ελληνική Έκδοση -- Για τους Συγγραφείς -- Κεφάλαιο 1. Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Αποτελεσματικές Διδακτικές Αλληλεπιδράσεις -- Μέρος πρώτο: Η ανάπτυξη των Μαθητών -- Κεφάλαιο 2. Γνωστική και Γλωσσική Ανάπτυξη -- Κεφάλαιο 3. Ψυχοκοινωνική και Ηθική Ανάπτυξη -- Κεφάλαιο 4. Διαφορετικότητα στην Τάξη: Πολιτισμός, Τάξη και Φύλο -- Κεφάλαιο 5. Μαθητές με Ιδιαιτερότητες -- Μέρος δεύτερο: Θεωρίες της Μάθησης και Πρακτικές Εφαρμογές -- Κεφάλαιο 6. Συμπεριφορική Ψυχολογία και Μάθηση -- Κεφάλαιο 7. Γνωστική Ψυχολογία και η Οικοδόμηση της Γνώσης -- Κεφάλαιο 8. Δεξιότητες Σκέψης και Στρατηγικές Επίλυσης Προβλημάτων -- Κεφάλαιο 9. Τα κίνητρα και η Μάθηση των Μαθητών -- Μέρος τρίτο: Αποτελεσματική Διδασκαλία και Αξιολόγηση της Μάθησης -- Κεφάλαιο 10. Διαχείριση της Τάξης: Η διαμόρφωση ενός Αποτελεσματικού Μαθησιακού Περιβάλλοντος -- Κεφάλαιο 11. Αξιολόγηση της Μάθησης των Μαθητών με τη Χρήση Μεθόδων Κατασκευασμένων από τους Εκπαιδευτικούς -- Κεφάλαιο 12. Σταθμισμένα Τεστ και Κλίμακες Αξιολόγησης της Συμπεριφοράς -- Κεφάλαιο 13. Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διδασκαλίας και ο Σχεδιασμός της Διδασκαλίας -- Παράρτημα -- Μέθοδοι Έρευνας και Εκπαιδευτική Πρακτική -- Βιβλιογραφία -- Ευρετήριο 
650 0 0 |a Εκπαιδευτική ψυχολογία 
650 0 0 |a Μάθηση  |x Ψυχολογία της 
650 0 0 |a Educational psychology 
650 0 0 |a Learning, Psychology of 
650 0 0 |a Effective teaching 
650 0 0 |a Εκπαιδευτική ψυχολογία 
650 0 0 |a Μάθηση, Ψυχολογία της 
650 0 0 |a Αποτελεσματική διδασκαλία 
650 0 0 |a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ  
650 0 0 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
650 0 0 |a Μάθηση  |x Ψυχολογία 
650 0 0 |a Αποτελεσματική διδασκαλία 
650 0 0 |a Educational psychology 
650 0 0 |a Learning, Psychology of 
650 0 0 |a Effective teaching 
700 1 0 |a Elliott, Stephen N. 
700 1 0 |a Σόλμαν, Μαρία 
700 1 0 |a Καλύβα, Ευφροσύνη, 
700 1 0 |a Λεονταρή, Αγγελική 
700 1 0 |a Συγκολλίτου, Έφη 
700 1 0 |a Elliot, Stephen N. 
700 1 0 |a Λεονταρή, Αγγελική 
700 1 0 |a Συγκολλίτου, Ευθυμία 
700 1 0 |a Σόλμαν, Μαρία 
700 1 0 |a Καλύβα, Φρόσω 
700 1 0 |a Λεονταρή, Αγγελική 
700 1 0 |a Συγκολλίτου, ΄Εφη 
700 1 0 |a Συγκολλίτου, Ευθυμία 
700 1 0 |a Λεονταρή, Αγγελική 
700 1 0 |a Συγκολλίτου, Ευθυμία 
710 1 0 |a Gutenberg 
710 1 0 |a Gutenberg 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc88106c5ad13446fe916e  |c 998a  |d 945l  |e 370.15 ΕΚΠ  |t 10  |x m  |z Books 
952 |a GR-KaHUA  |b 59cca83e6c5ad13446038ed0  |c 998a  |d 945l  |e    |t 5  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtPPV  |b 59ccd0b26c5ad1344609a0fb  |c 998a  |d 945l  |e 370.15 ΕΚΠ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc34236c5ad13446fb1570  |c 998a  |d 945l  |e LB 1051  |t 17  |x m  |z Books