|
|
|
|
LEADER |
05529nam a2200721 a 4500 |
001 |
1951504 |
005 |
20171111235835.0 |
008 |
090520s2008 gr er 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789600112481
|
040 |
|
|
|a GrIoPKV
|b gre
|e AACR2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|h eng
|
050 |
1 |
|
|a LB1051
|b .E4716 2008
|
082 |
1 |
0 |
|2 22
|a 370.15
|
082 |
0 |
4 |
|2 22
|a 370.15
|
082 |
0 |
0 |
|2 22 έκδ.
|a 370.15
|
240 |
1 |
1 |
|a Educational psychology
|l Ελληνική
|
245 |
1 |
0 |
|a Εκπαιδευτική ψυχολογία:
|b αποτελεσματική διαδικασία αποτελεσματική μάθηση/
|c Stephen N. Elliott .. [κ.ά] ; μετάφραση Μαρία Σόλμαν, Φρόσω Καλύβα ; επιμέλεια Αγγελική Λεονταρή, Έφη Συγκολλίτου
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Gutenberg,
|c 2008
|
300 |
1 |
0 |
|a 790 σ. :
|b εικ. (μερ. έγχρ.) ;
|c 28 εκ.
|
500 |
1 |
0 |
|a Μετάφραση του: Educational psychology: effective teaching, effective learning.
|
500 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει ευρετήριο
|
500 |
1 |
0 |
|a Τίτλος πρωτοτύπου: Educational psychology: effective teaching, effective learning, 3rd edition
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
|
504 |
1 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. [773]-785
|
504 |
1 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 773-785
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο
|
505 |
0 |
0 |
|a Πρόλογος -- Πρόλογος στην Ελληνική Έκδοση -- Για τους Συγγραφείς -- Κεφάλαιο 1. Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Αποτελεσματικές Διδακτικές Αλληλεπιδράσεις -- Μέρος πρώτο: Η ανάπτυξη των Μαθητών -- Κεφάλαιο 2. Γνωστική και Γλωσσική Ανάπτυξη -- Κεφάλαιο 3. Ψυχοκοινωνική και Ηθική Ανάπτυξη -- Κεφάλαιο 4. Διαφορετικότητα στην Τάξη: Πολιτισμός, Τάξη και Φύλο -- Κεφάλαιο 5. Μαθητές με Ιδιαιτερότητες -- Μέρος δεύτερο: Θεωρίες της Μάθησης και Πρακτικές Εφαρμογές -- Κεφάλαιο 6. Συμπεριφορική Ψυχολογία και Μάθηση -- Κεφάλαιο 7. Γνωστική Ψυχολογία και η Οικοδόμηση της Γνώσης -- Κεφάλαιο 8. Δεξιότητες Σκέψης και Στρατηγικές Επίλυσης Προβλημάτων -- Κεφάλαιο 9. Τα κίνητρα και η Μάθηση των Μαθητών -- Μέρος τρίτο: Αποτελεσματική Διδασκαλία και Αξιολόγηση της Μάθησης -- Κεφάλαιο 10. Διαχείριση της Τάξης: Η διαμόρφωση ενός Αποτελεσματικού Μαθησιακού Περιβάλλοντος -- Κεφάλαιο 11. Αξιολόγηση της Μάθησης των Μαθητών με τη Χρήση Μεθόδων Κατασκευασμένων από τους Εκπαιδευτικούς -- Κεφάλαιο 12. Σταθμισμένα Τεστ και Κλίμακες Αξιολόγησης της Συμπεριφοράς -- Κεφάλαιο 13. Στρατηγικές Αποτελεσματικής Διδασκαλίας και ο Σχεδιασμός της Διδασκαλίας -- Παράρτημα -- Μέθοδοι Έρευνας και Εκπαιδευτική Πρακτική -- Βιβλιογραφία -- Ευρετήριο
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση
|x Ψυχολογία της
|
650 |
0 |
0 |
|a Educational psychology
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning, Psychology of
|
650 |
0 |
0 |
|a Effective teaching
|
650 |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
0 |
0 |
|a Αποτελεσματική διδασκαλία
|
650 |
0 |
0 |
|a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
0 |
0 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Μάθηση
|x Ψυχολογία
|
650 |
0 |
0 |
|a Αποτελεσματική διδασκαλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Educational psychology
|
650 |
0 |
0 |
|a Learning, Psychology of
|
650 |
0 |
0 |
|a Effective teaching
|
700 |
1 |
0 |
|a Elliott, Stephen N.
|
700 |
1 |
0 |
|a Σόλμαν, Μαρία
|
700 |
1 |
0 |
|a Καλύβα, Ευφροσύνη,
|
700 |
1 |
0 |
|a Λεονταρή, Αγγελική
|
700 |
1 |
0 |
|a Συγκολλίτου, Έφη
|
700 |
1 |
0 |
|a Elliot, Stephen N.
|
700 |
1 |
0 |
|a Λεονταρή, Αγγελική
|
700 |
1 |
0 |
|a Συγκολλίτου, Ευθυμία
|
700 |
1 |
0 |
|a Σόλμαν, Μαρία
|
700 |
1 |
0 |
|a Καλύβα, Φρόσω
|
700 |
1 |
0 |
|a Λεονταρή, Αγγελική
|
700 |
1 |
0 |
|a Συγκολλίτου, ΄Εφη
|
700 |
1 |
0 |
|a Συγκολλίτου, Ευθυμία
|
700 |
1 |
0 |
|a Λεονταρή, Αγγελική
|
700 |
1 |
0 |
|a Συγκολλίτου, Ευθυμία
|
710 |
1 |
0 |
|a Gutenberg
|
710 |
1 |
0 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc88106c5ad13446fe916e
|c 998a
|d 945l
|e 370.15 ΕΚΠ
|t 10
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b 59cca83e6c5ad13446038ed0
|c 998a
|d 945l
|e
|t 5
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccd0b26c5ad1344609a0fb
|c 998a
|d 945l
|e 370.15 ΕΚΠ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc34236c5ad13446fb1570
|c 998a
|d 945l
|e LB 1051
|t 17
|x m
|z Books
|