|
|
|
|
LEADER |
02373nam a2200253 a 4500 |
001 |
1950981 |
005 |
20171111235834.0 |
008 |
121029s2004 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9789601621876
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|b eng
|
050 |
1 |
|
|a BF713.S3515 2004
|
100 |
1 |
|
|a Salkind, Neil J.
|
245 |
1 |
0 |
|a Εισαγωγή στις θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης/
|c Neil J. Salking ; μετάφραση Διομήδης Μαρκουλής
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Πατάκης,
|c c2004
|
300 |
1 |
0 |
|a 398 σ. :
|b εικ. ;
|c 26 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Θεωρητικές επιστήμες (Πατάκης).. Παιδαγωγικά
|
500 |
0 |
0 |
|a Τίτλος πρωτοτύπου: "An introduction to theories of human development".
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. [375]-387) και ευρετήρια.
|
505 |
0 |
0 |
|a Εισαγωγή και σημαντικές ιδέες - Η μελέτη της ανθρώπινης ανάπτυξης - Τάσεις και προβληματα στην ανθρώπινη ανάπτυξη - Η θεωρία της ωρίμανσης και οι βιολογικές προσεγγίσεις - Ο Arnold Gessel και η θεωρία της ωρίμανσης - Η σημασία της βιολογίας: ηθολογία και κοινωνιοβιολογία - Η ψυχοδυναμική προσέγγιση - Η ψυχοσεξουαλική θεωρία του Sigmund Freud - Η ψυχοκοινωνική θεωρία του Eric Erikson - Η συμπεριφορική προσέγισση - Τα συμπεριφορικά μοντέλα ανάπτυξης - Η θεωρία της κοινωνικής μάθησης - Η γνωστικο-εξελικτική ερμηνεία - Το γνωστικό μοντέλο του Jean Piaget - Η κοινωνικοπολιτισμική θεωρία του Lev Vygotsky - Συγκριτική ανάλυση - Συγκρίνοντας τις θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης.
|
650 |
0 |
0 |
|a Developmental psychology
|x Philosophy
|
700 |
1 |
0 |
|a Μαρκουλής, Διομήδης Χ.
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a043fd26c5ad14ac1ea61ed
|c 998a
|d 945l
|e BF713.S3515 2004
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-LiCUT
|b 5a01a6d66c5ad14ac1e7aae9
|c 945l
|d 998a
|t 1
|x m
|z Books
|