LEADER 01366nam a2200313 a 4500
001 1946461
005 20171111235828.0
008 060515s1996 mau r 000 0 eng d
020 |a 0674543572 
040 |a GR-AtPPV  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22η  |a 658.8343 
082 0 |2 21  |a 658.8343 
100 1 0 |a Becker, Gary Stanley,  |d 1930- 
245 1 0 |a Accounting for tastes /  |c Gary S. Becker 
260 1 0 |a Cambridge, Mass.:  |b Harvard University Press,  |c c1996 
300 1 0 |a viii, 268 σ. :  |b εικ. ;  |c 23 εκ. 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
504 1 0 |a Includes bibliographical references and index 
650 1 0 |a Προτιμήσεις καταναλωτών 
650 1 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
650 1 0 |a Κατανάλωση (Οικονομικές επιστήμες)  |x Κοινωνικές απόψεις 
650 1 0 |a Consumers' preferences 
650 1 0 |a Consumer behavior 
650 1 0 |a Consumption (Economics)  |x Social aspects 
650 1 0 |a Human capital 
710 1 0 |a Harvard University  |b Press 
952 |a GR-AtPPV  |b 59cccec46c5ad13446097857  |c 998a  |d 945l  |e 658.8343 BEC  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd209b6c5ad13446105a81  |c 998a  |d 945l  |e 658.8343 BEC  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0443d36c5ad14ac1ead0a2  |c 998a  |d 945l  |e HF5415.32.B43 1996  |t 1  |x m  |z Books