The practice of constructivism in science education/

Corporate Author: Lawrence Erlbaum
Other Authors: Tobin, Kenneth George,
Format: Book
Language:English
Published: Hillsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, 1993
Subjects:
LEADER 00996nam a2200217 a 4500
001 1935972
005 20171111235814.0
008 080212s1993 gr r 000 0 eng d
020 |a 0805818782 
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 507.1 
245 0 4 |a The practice of constructivism in science education/  |c editor Kenneth Tobin 
260 0 4 |a Hillsdale, New Jersey:  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c 1993 
300 0 4 |a xvi, 344 p. ;  |c 23 cm. 
504 0 4 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
650 1 0 |a ΕΠΙΣΤΗΜΗ *  |x ΜΈΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
700 1 0 |a Tobin, Kenneth George, 
710 1 0 |a Lawrence Erlbaum 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc8fb46c5ad13446ff02f6  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0440296c5ad14ac1ea6b31  |c 998a  |d 945l  |e LB1585.3.P73 1993  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7ccd6c5ad13446fcd86e  |c 998a  |d 945l  |e 507.1 PRA  |t 1  |x m  |z Books