Table of Contents:
  • 1 Πτυχές της ανάπτυξης της επιστημονικής σκέψης, των πρώιμων αντιλήψεων και των στάσεων που συνδέονται με τις φυσικές επιστήμες, 2 Αντιλήψεις, στάσεις και παιδαγωγικές πρακτικές των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης αναφορικά με τις φυσικές επιστήμες, 3 Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής, 4 Σχεδιασμός και αξιολόγηση διδακτικών παρεμβάσεων απο τις φυσικές επιστήμες στο νηπιαγωγείο, 5 Η διερεύνηση της φύσης και του περιβάλλοντος στις μικρές ηλικίες, 6 Προτάσεις εφαρμογής της διαθεματικής προσέγγισης των φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο.