|
|
|
|
LEADER |
02342nam a2200253 a 4500 |
001 |
1929689 |
005 |
20171111235805.0 |
008 |
101019s1984 r a erci 001 u gre d |
020 |
|
|
|a 960170017X
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|h eng
|
050 |
0 |
|
|a N72.S6T4315 1984
|h ger
|
240 |
1 |
0 |
|a Zeitlose Mode. Zum Jazz
|
245 |
1 |
0 |
|a Τέχνη και μαζική κουλτούρα/
|c Αντόρνο..κ. α. ; επιλογή κειμένων, μετάφραση και εισαγωγή Ζήσης Σαρίκας
|
246 |
1 |
3 |
|a Zeitlose Mode. Zum Jazz
|
260 |
1 |
3 |
|a Historical perspectives of popular culture
|b Ύψιλον/ Βιβλία,
|c 1984
|a Αθήνα:
|
300 |
1 |
3 |
|a 157 σ. ;
|c 21 εκ.
|
500 |
1 |
3 |
|a "Παρατηρήσεις για έναν επαναπροσδιορισμό της κουλτούρας, Τέχνη και Μαζική κουλτούρα, Η βιομηχανία της κουλτούρας: ο διαφωτισμός ως εξαπάτηση των μαζών, Τζάζ, η αιώνια μόδα, Ιστορικές προοπτικές της προοριζόμενης για το πλατύ κοινό κουλτούρας"--Σ. τ.
|
500 |
1 |
3 |
|a "Τίτλος Πρωτοτύπων α) Herbert Marcuse, Remarks on a Redefinition of Culture, στο περιοδικό Daedalus. Journal of the American Academy of Arts and Sciences, vol. 94, no. 1. 1965-- β) Max Horkheimer, Art and Mass Culture, στο περιοδικό SPSS, vol. 8, no. 3, 1938.-- γ) Max Horkheimer und Theodor Adorno, Kulturindustrie, Auflkarung als Massenbetrug. Πρόκειται για το τέταρτο (αυτόνομο) κεφάλιο του Βιβλίου τους Dialetiktik der Auflklarung.Philosophische Fragmente, Querido, Amsterdam, 1947.-- δ) Theodor Adorno, Zeitlose Mode. Zum Jazz, στο περιοδικό Merkur, 1953.--ε) Leo Lowenthal, Historical Perspectives of popular Culture, στο περιοδικό American Journal of Sociology, vol. 55, 1950.".
|
650 |
1 |
0 |
|a Popular culture
|
700 |
1 |
0 |
|a Adorno, Theodor W.,
|
700 |
1 |
0 |
|a Σαρίκας, Ζήσης
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7dac6c5ad13446fd02af
|c 998a
|d 945l
|e 306.4 ADO
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0428f46c5ad14ac1e7ecac
|c 998a
|d 945l
|e N72.S6T4315 1984
|t 2
|x m
|z Books
|